Dotaz žadatele: (doslovný výňatek)
1) Informace o přípravě kampaně:
kopie dokumentů včetně příloh obsahujících informace, na základě kterých orgány kraje rozhodly, že daná kampaň bude uskutečněna v plánovaném rozsahu a čase (např. to mohou být podklady pro jednání rady či zastupitelstva kraje, které obsahovaly zdůvodnění potřeb realizovat kampaň, definovaly cíle, cílové skupiny, nástroje kampaně, harmonogram aktivit a rozpočet).
informace o tom, zda podkladem pro rozhodnutí kampaň realizovat byly také analýzy, průzkumy nebo statistiky dokladující potřebu kampaň realizovat. Pokud takové analytické podklady byly použity, žádáme o poskytnutí odkazů na tyto dokumenty (název dokumentu, rok vzniku, autor) včetně uvedení základních analytických závěrů použitých z těchto dokumentů pro potřeby plánování kampaně.
Pokud již byly tyto informace poskytnuty v rámci
jiných bodů Žádosti, prosíme
o označení dokumentu, ve kterém se požadované informace nachází.
základní informace o kampani:
- vymezení problému, na který má kampaň reagovat,
- cíl kampaně,
- vymezení cílových skupin, na které kampaň míří,
- seznam jednotlivých aktivit kampaně souvisejících s naplňováním cílů kampaně,
- harmonogram aktivit,
- celkový rozpočet kampaně (v cenách vč. DPH).
Pokud již byly tyto informace poskytnuty v rámci
jiných bodů Žádosti, prosíme
o označení dokumentu, ve kterém se požadované informace nachází.
2) Informace o výběru dodavatele (lů) kampaně:
seznam externích dodavatelů kampaně v případech, kdy cena plnění u konkrétního dodavatele přesáhla 100.000 Kč vč. DPH, ve formátu: název dodavatele, IČ, termín plnění, cena ve smlouvě vč. DPH, konečná cena plnění vč. DPH, pokud se v průběhu plnění cena změnila,
seznam zadávacích řízení na výběr dodavatelů uvedených
v bodu 2 a) Žádosti
ve formátu: název zadávacího řízení, evidenční číslo zakázky ve Věstníku
veřejných zakázek (pokud byla povinnost zadávací řízení oznámit ve Věstníku
veřejných zakázek), datum vyhlášení, termín pro podání nabídek, informace o tom
zda se jednalo o zadávací řízení podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ) nebo o veřejnou zakázku malého
rozsahu ve smyslu §12, odst. 3 ZVZ,
kopie zpráv o posouzení a hodnocení nabídek (ve smyslu
§80 ZVZ) k jednotlivým zadávacím řízení uvedeným podle bodu 2 b) Žádosti.
V případě zadávacích řízení
na veřejné zakázky malého rozsahu žádáme o kopie obdobných dokumentů, které
obsahují:
- seznam posouzených nabídek,
- seznam nabídek, které byly ze zadávacího řízení vyřazeny spolu s uvedením důvodu,
- popis způsobu hodnocení zbývajících nabídek,
- popis hodnocení jednotlivých nabídek v rámci všech hodnotících kritérií,
- výsledné pořadí nabídek.
3) Informace o realizaci kampaně
kopii smluv s dodavateli uvedených dle bodu 2 a) Žádosti, včetně všech smluvních dodatků,
informace o tom, zda bylo krajem identifikováno
porušení smluv ze strany dodavatelů. V případě, že ano, žádáme dále o
seznam takových pochybení včetně informací
o udělené sankci.
4) Informace o ukončení a vyhodnocení kampaně
kopie dokumentů, které obsahují informace o způsobu vyhodnocení dopadu kampaně, vyhodnocení dopadu kampaně a naplnění stanovených cílů kampaně.
Odpověď:
1) Informace o přípravě kampaně:
viz příloha Schůze Rady Ústeckého kraje 21. 9. 2011 bod programu 7.11
použité dokumenty se nazývají: Analýza potřeb a současných produktů, 2011, Forad Consult, s.r.o., Situační analýza, 2011, Forad Consult, s.r.o. a v současné době jsou u Policie České republiky, tudíž nejsou dostupné
- zvýšení podílu trvale udržitelného cestovního ruchu na hospodářství především těžbou postižených měst a obcí Ústeckého kraje, a to prostřednictvím efektivní propagace Ústeckého kraje. Nově vytvořené turistické cíle jsou určeny nejen pro návštěvníky, kteří se chtějí seznámit s problematikou dolování a rekultivací, ale také pro ty, kteří chtějí navštívit kraj s největším počtem chráněných krajinných oblastí v ČR
- ukázka Ústeckého kraje, po celé České republice, jako industrializované krajiny ovlivněné činností člověka i jako krajiny s velkým přírodním potenciálem
- obyvatelé měst a obcí Ústeckého regionu, tuzemští a zahraniční návštěvníci Ústeckého regionu, malí a střední podnikatelé provozující restaurační a ubytovací služby a obce Ústeckého kraje
- outdoorová kampaň, tištěná kampaň a internetová kampaň
- Kampaň 1 – leden – březen 2012, Kampaň 2 – duben – červen 2012, Kampaň 3 – červenec – září 2012 a Kampaň 4 – říjen – prosinec 2012
- 22.547.880,- Kč
2) Informace o výběru dodavatele (lů) kampaně:
viz příloha Smlouva o dílo, Dodatek č. 1 ke Smlouvě o dílo a Dodatek č. 2 ke Smlouvě o dílo
Propagační kampaň k projektu Propagace rekultivovaných a revitalizovaných území v Ústeckém kraji, evidenční číslo 60066142, vyhlášeno 5. října 2011, termín po podání nabídek 22. listopadu 2011, zadávací řízení podle zákona č. 137/2006 sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů
viz příloha Zpráva o posouzení a hodnocení nabídek
3) Informace o realizaci kampaně
viz výše zmíněná příloha Smlouva o dílo, Dodatek č. 1 ke Smlouvě o dílo a Dodatek č. 2 ke Smlouvě o dílo
nebylo identifikováno porušení smluv ze strany dodavatele
4) Informace o ukončení a vyhodnocení kampaně
dokumenty tohoto typu nebyly vytvořeny
Přílohy:
Schůze Rady Ústeckého kraje 21. 9. 2011 bod programu 7.11
Smlouva o dílo
Dodatek č. 1 ke Smlouvě o dílo
Dodatek č. 2 ke Smlouvě o dílo
Zpráva o posouzení a hodnocení nabídek
Žadateli byly zaslány uvedené přílohy.