V roce 2013 již naplno pracují všechny čtyři destinační agentury Ústeckého kraje: České Švýcarsko, České středohoří, Krušné hory a Dolní Poohří. Kromě Destinační agentury České Švýcarsko, která je v povědomí veřejnosti více než deset let, se etablovali na poli cestovního ruchu i tři výše zmínění nováčci. Právě jim je letos na veletrhu věnován prostor, aby představili přednosti turistických destinací a portfolio produktů a služeb, které nabízí.
„Ústecký kraj během minulých ročníků posbíral v soutěži Velká cena cestovního ruchu ta nejvyšší ocenění za projekt Brána do Čech. Letos představí výstupy své práce destinační agentury. V kategorii Soubor marketingových aktivit bude soutěžit DA Krušné hory, jíž se během roku podařilo zhotovit webové stránky destinace, katalog ubytování, image brožuru Krušné hory a velice úspěšnou mapu běžeckých tras v Krušných horách,“ řekl Jan Szántó, radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj, cestovní ruch a zahraniční vztahy, a dodává: „V kategorii Nejlepší turistický produkt soutěží destinační agentura České Švýcarsko hned s pěti produkty, které spojuje jeden z nejdůležitějších podpůrných prvků rozvoje cestovního ruchu - doprava, aneb Česko – Saské Švýcarsko – to jede… Jde o produkty Autobusem za výhledy ze stolových hor, Výletní jízdní řády národních parků, Tramvají do skal, Parníkem ze skal a Parním vlakem do skalního hradu.“
Ústecký kraj se bude prezentovat v pavilonu P, ve stánku č. 111, kam Vás srdečně zveme.
Připravila Bc. Ellen Herzogová, Krajský úřad Ústeckého kraje, Odbor regionálního rozvoje, Oddělení regionálního rozvoje a cestovního ruchu
Expozice Ústeckého kraje každoročně zaujme odbornou i laickou veřejnost.