TISKOVÁ ZPRÁVA ze dne 13. 10. 2008
Severočeské vodovody a kanalizace a.s. provozují v Teplicích moderní zákaznické centrum
Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. (SČVK) dne 13. 10. 2008 slavnostně představily v centru statutárního města Teplice kontaktní centrum pro zákazníky. Prohlédli si jej, v doprovodu generálního ředitele firmy Ondřeje Beneše a Miloše Sůvy z útvaru finančního ředitelství, také hejtman Ústeckého kraje Jiří Šulc a primátor města Jaroslav Kubera.
Jedná se o další z řady zákaznických center, které firma realizovala vlastními náklady v Ústeckém kraji. V příštím roce plánuje otevřít kontkaktní místa pro veřejnost v Lounech a Chomutově. Hejtman na místě ocenil komfort, které SČVK v zákaznických prostorách nabízí a pochválil také provedení stavebních úprav.
SČVK zásobuje pitnou vodou obyvatele Ústeckého a Libereckého kraje a délkou provozovaných sítí je největší vodárenskou společností v ČR. I přes rozsáhlost provozovaného území firma umožňuje zákazníkům osobní kontakt se společností v celkem 15 zákaznických centrech, provozovaných v každém „okresním“ městě. S jejich úpravami do jednotného vizuálního stylu začala společnost v loňském roce.
Teplické zakáznické centrum SČVK na adrese Školní 14 (v sousedství s náměstím Dr. Edvarda Beneše) nabízí, obdobně jako centrum otevřené před týdnem v Ústí nad Labem rozšířenou provozní dobu, referenti jsou zákazníkům k dispozici i přes poledne. Další výhodou je skutečnost, že na jedné přepážce je možné vyřídit jak obchodní podmínky zákaznické smlouvy, tak i technické záležitosti.
Podrobné informace:
Ing. Iveta Kardianová
Manažer útvaru komunikace a marketingu
Tel.: 417 808 355
Mobil: 606 655 500
E-mail: iveta.kardianova@scvk.cz
Připravil, s využitím tiskové zprávy SČVK
oddělení tiskových informací
Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem
tel. 475 657 788
Jaroslav Kubera a Jiří Šulc soustředěně vyslechli výklad k rekonstrukcím zákaznických center
Rekonstrukce se dočkaly i sousedící prostory
Referentky pro styk s veřejností nosí slušivé stejnokroje