Orientační nabídka


 

Severočeské vodovody a kanalizace a.s. provozují v Teplicích moderní zákaznické centrum

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Severočeské vodovody a kanalizace a.s. provozují v Teplicích moderní zákaznické centrum
Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. (SČVK) dne 13. 10. 2008 slavnostně představily v centru statutárního města Teplice kontaktní centrum pro zákazníky. Prohlédli si jej, v doprovodu generálního ředitele firmy Ondřeje Beneše a Miloše Sůvy z útvaru finančního ředitelství, také hejtman Ústeckého kraje Jiří Šulc a primátor města Jaroslav Kubera.
 

 
 

TISKOVÁ ZPRÁVA ze dne 13. 10. 2008

 

Severočeské vodovody a kanalizace a.s. provozují v Teplicích moderní zákaznické centrum

 

Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. (SČVK) dne 13. 10. 2008 slavnostně představily v centru statutárního města Teplice kontaktní centrum pro zákazníky. Prohlédli si jej, v doprovodu generálního ředitele firmy Ondřeje Beneše a Miloše Sůvy z útvaru finančního ředitelství, také hejtman Ústeckého kraje Jiří Šulc a primátor města Jaroslav Kubera.

 

Jedná se o další z řady zákaznických center, které firma realizovala vlastními náklady v Ústeckém kraji. V příštím roce plánuje otevřít kontkaktní místa pro veřejnost v Lounech a Chomutově. Hejtman na místě ocenil komfort, které SČVK v zákaznických prostorách nabízí a pochválil také provedení stavebních úprav.

 

SČVK zásobuje pitnou vodou obyvatele Ústeckého a Libereckého kraje a délkou provozovaných sítí je největší vodárenskou společností v ČR. I přes rozsáhlost provozovaného území firma umožňuje zákazníkům osobní kontakt se společností v celkem 15 zákaznických centrech, provozovaných v každém „okresním“ městě. S jejich úpravami do jednotného vizuálního stylu začala společnost v loňském roce.

 

Teplické zakáznické centrum SČVK na adrese Školní 14 (v sousedství s náměstím Dr. Edvarda Beneše) nabízí, obdobně jako centrum otevřené před týdnem v Ústí nad Labem rozšířenou provozní dobu, referenti jsou zákazníkům k dispozici i přes poledne. Další výhodou je skutečnost, že na jedné přepážce je možné vyřídit jak obchodní podmínky zákaznické smlouvy, tak i technické záležitosti.

 

Podrobné informace:

Ing. Iveta Kardianová

Manažer útvaru komunikace a marketingu

 

Tel.: 417 808 355

Mobil: 606 655 500

E-mail: iveta.kardianova@scvk.cz

 

 

Připravil, s využitím tiskové zprávy SČVK 

František Janačík, kancelář hejtmana Ústeckého kraje

oddělení tiskových informací

Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem

tel. 475 657 788

janacik.f@kr-ustecky.cz

 

 

Jaroslav Kubera a Jiří Šulc soustředěně vyslechli výklad k rekonstrukcím zákaznických center
Jaroslav Kubera a Jiří Šulc soustředěně vyslechli výklad k rekonstrukcím zákaznických center

 

Rekonstrukce se dočkaly i sousedící prostory
Rekonstrukce se dočkaly i sousedící prostory

 

Referentky pro styk s veřejností nosí slušivé stejnokroje
Referentky pro styk s veřejností nosí slušivé stejnokroje

 
Zodpovídá: František Janačík
Vytvořeno / změněno: 13.10.2008 / 13.10.2008 | Zveřejnit do: 13.11.2008
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém