Dotaz žadatele: (výňatek)
(i) Máte zaveden systém řízení dokumentů a informací (spisové služby)? V případě, že ano, podle jakých standardů je takový sytém zaveden (tj. např. podle NSESSS, MoReq2, MoReq 2010, ISO15489 a/nebo jiných standardů)?
(ii) Máte zavedenu funkci tzv. „records managera“ (osoby odpovědné za řízení sytému správy dokumentů a spisové služby)? V případě, že ano, jedná se o kumulovanou funkci? Jaké je zařazení uvedené funkce ve Vaší organizační struktuře?
(iii) Provádíte audit systému spisové služby? V případě, že ano, v jaké frekvenci a podle jakých standardů je takový audit prováděn?
(iv) Vzděláváte Vaše pracovníky v oblasti správy dokumentů a spisové služby? V případě, že ano, jakým způsobem a v jakém rozsahu takové vzdělávání provádíte? V případě, že nikoliv, plánujete takové vzdělávání zavést?
Odpověď:
Add (i): Ano, máme systém spisové a archivní služby EZOP od společnosti Softhouse s.r.o., který je zcela v souladu s platnou legislativou.
Add (ii): Ano, touto osobou je vedoucí oddělení spisové služby a podatelny v rámci odboru informatiky a organizačních věcí.
Add (iii): Audit spisové služby je prováděn v případě potřeby nebo změny legislativy. Frekvence je dána těmito změnami.
Add (iv): Ano, vzděláváme naše pracovníky v případě nových nástupů na práci se spisovou službou a v případě nových funkcionalit nebo legislativních změn i stávající pracovníky. Vzdělávání je prováděno v učebně IT nebo pomocí e-learningu v součinnosti s dodavatelem.