Orientační nabídka


 

Tisková zpráva z 60. jednání Rady Ústeckého kraje

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
 

 
 

Tisková zpráva z 60. schůze Rady Ústeckého kraje

konané dne 8. dubna 2002

1. Zahájení – určení ověřovatelů zápisu a usnesení

2. Schválení programu

3. Projednání námitek k zápisu a usnesení z minulé Rady Ústeckého kraje

4. Zpráva o plnění úkolů vyplývajících z usnesení Rady Ústeckého kraje                    

5. Ústní informace z vedení Ústeckého kraje

6. Blok ředitele Krajského úřadu Ústeckého kraje

6.1 Zpráva ředitele o činnosti Krajského úřadu Ústeckého kraje: Rada Ústeckého vzala na vědomí  zprávu ředitele o činnosti krajského úřadu. Dokončuje se velkoplošná kancelář  (22 míst pro odbor životního prostředí a zemědělství) a je projednáván  projekt na přestavbu suterénu budovy B po jejím opuštění Českou pojišťovnou pro odbor kontroly. Dokončuje se  nabízení a distribuce nepotřebného majetku (PC a nábytek) převedeného z OkÚ na zájemce zatím z  řad našich příspěvkových organizací a později dalších institucí včetně Policie ČR a samospráv malých obcí. Pokračují audity hospodaření obcí (286 z 354) a příprava auditu hospodaření kraje. Jsou připraveny další výjezdy ředitele s vybranými zástupci odborů na metodické porady se starosty obcí III. typu  a další školení pro obce II. typu (např.o přestupcích – DS atd.).

6.2 Veřejná zakázka „Poskytování právních služeb Ústeckému kraji“: Rada Ústeckého kraje  schválila zadání veřejné zakázky "Poskytování právních služeb Ústeckému kraji“ způsobem  dle § 49 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

6.3 Revokace usnesení Rady + pravidla pro užívání referentských vozidel: Rada Ústeckého kraje zrušila část usnesení č. 5/57/2003.

6.4. Výzva více zájemcům k podání nabídky na plnění veřejné zakázky „Zajištění ostrahy objektu sídla Krajského úřadu Ústeckého kraje“: Rada Ústeckého kraje rozhodla o zrušení veřejné zakázky „Zajištění ostrahy objektu sídla Krajského úřadu Ústeckého kraje“ a uložila vedoucímu sekretariátu ředitele zabezpečit všechny potřebné úkony pro vyhlášení nové veřejné zakázky na ostrahu sídla Krajského úřadu ústeckého kraje.

7. Blok hejtmana Ústeckého kraje

7.1 Legislativní iniciativa kraje – změna zákona č. 357/1992 Sb.: Rada Ústeckého kraje po projednání vzala na vědomí  stanovisko legislativní a právní komise k záměru legislativní iniciativy Ústeckého kraje směřující k vydání zákona, kterým se mění zákon č. 357/1992 Sb., o dani dědické, darovací a dani z převodu nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů. Cílem legislativní iniciativy je srovnat podmínky krajů pro stanovení této daně z převodu nemovitostí s podmínkami nižších územně samosprávních celků.  Je navrhováno, aby základem daně z převodu nemovitosti ve vlastnictví obce nebo kraje byla cena sjednaná. 

7.2 Svěření rozhodování hejtmanovi kraje - vyjadřování se k návrhům státních orgánů dle § 15 zákona o krajích: Rada Ústeckého kraje svěřila Ing. Jiřímu Šulcovi, hejtmanovi Ústeckého kraje, v souladu s § 59 odst. 4 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů, rozhodování ve věci vyjadřování se k návrhům státních orgánů, které se dotýkají působnosti kraje, dle § 15 odst. 1 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů.

7.3 Návrh na zvýšení počtu členů komise životního prostředí a zemědělství: Rada jmenovala nové členy do komisí pro životní prostředí a zemědělství, sport a tělovýchovu  a do kulturní komise Ústeckého kraje.

8.  Blok 3. náměstka hejtmana Ústeckého kraje

8.1 Změna použití a uvolnění prostředků z investičního fondu na rok 2003 Ústavu sociální péče Tchořice, příspěvkové organizace: Rada Ústeckého kraje schválila navýšení závazného ukazatele čerpání investičního fondu příspěvkové organizace o 80 tis. Kč na  celkový objem 240 tis. Kč pro Ústav sociální péče Tuchořice, příspěvková organizace na nákup použitého traktoru.

8.2 Změna závazných ukazatelů příspěvkových organizací Ústeckého kraje – zařízení sociální péče: Rada Ústeckého kraje schválila změnu závazných ukazatelů příspěvkových organizací Ústeckého kraje zařízení sociální péče  s účinností od  1.5.2003.

8.3 Jmenování ředitele příspěvkové organizace v oblasti sociální péče: Rada Ústeckého kraje vzala na vědomí informaci o průběhu výběrového řízení na obsazení funkce ředitele(ky) příspěvkové organizace Ústeckého kraje: Domov důchodců a ústav sociální péče Litvínov-Janov, příspěvková organizace a jmenuje Ing. Jiřinu Kreidlovou, ředitelkou příspěvkové organizace Domov důchodců a ústav sociální péče Litvínov-Janov.

8.4 Platové výměry ředitelů škol, předškolních zařízení a školských zařízení zřizovaných Ústeckým krajem: Rada Ústeckého kraje stanovila platové výměry ředitelů škol, předškolních zařízení a školských zařízení zřizovaných Ústeckým krajem.

8.5 Konkurzní řízení na obsazení funkce ředitele - pověření Rady Ústeckého kraje k získání souhlasu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR ke jmenování Mgr. Milana Šonky ředitelem příspěvkové organizace Ústeckého kraje Gymnázium, Děčín I, Komenského náměstí 4, příspěvková organizace: Rada Ústeckého kraje vzala na vědomí informaci o průběhu konkurzního řízení,  které se uskutečnilo dne 25. 3. 2003. Vhodným kandidátem je Mgr. Milan Šonka, proto rada pověřila odbor školství, mládeže a tělovýchovy KÚ ÚK k získání souhlasu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR ke jmenování Mgr. Milana Šonky ředitelem.

8.6 Jmenování konkurzní komise pro konkurzní řízení na obsazení funkce ředitele příspěvkové organizace Ústeckého kraje  Střední průmyslová škola, Střední odborné učiliště, Odborné učiliště a Učiliště, Lovosice, Osvoboditelů 2,  příspěvková organizace: Rada jmenovala komisi pro konkurzní řízení na obsazení funkce ředitele.

8.7 Jmenování Bc. Marcely Stützové do funkce ředitelky Dětského domova, Most, K. H. Borovského 1146, příspěvkové organizace, od 1. 6. 2003: Rada ředitelku jmenovala.

8.8 a) Program podpory práce s dětmi a mládeží v roce 2003: Rada Ústeckého kraje schválila „Program podpory nestátních neziskových organizací dětí a mládeže s místní působností v roce 2003“.  Na základě toho odbor školství, mládeže a tělovýchovy vyhlásí program „Podpora nestátních neziskových organizací dětí a mládeže s místní působností v roce 2003“.  Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy byla na tento dotační program poskytnuta Ústeckému kraji neinvestiční dotace ve výši 1 214 000 korun.

8.8 b) Program podpory volnočasových aktivit v roce 2003: Rada Ústeckého kraje schválila  „Program podpory volnočasových aktivit v roce 2003“.  Na základě toho odbor školství, mládeže a tělovýchovy vyhlásí program „Program podpory volnočasových aktivit v roce 2003“.

8.9 Nemocnice Louny, příspěvková organizace: Rada Ústeckého kraje vzala na vědomí informace o průběhu řešení situace provozuschopnosti Nemocnice Louny, příspěvková organizace a konstatovala, že zastavení revitalizace nemocnice by znamenalo další zhoršování ekonomického stavu a kolaps zdravotní páče. Rada Ústeckého kraje vítá snahu převzít lounskou nemocnici městem Louny a je připravena jednat bezúplatném převedení na město Louny. Ústecký kraj bude dále jednat se státem o oddlužení nemocnice; také se bude dále pracovat na čtyřech navrhovaných variantách revitalizačního programu ve spolupráci s komisí zdravotnictví Ústeckého kraje.

8.10 Informace o pohledávkách Masarykovy nemocnice v ÚL za 2. pololetí 2002 – ODLOŽENO

8.11 Jmenování ředitele/ky DO Jetřichovice – výsledky VŘ: Rada Ústeckého kraje vzala na vědomí  informaci o průběhu výběrového řízení na obsazení funkcí ředitele/ky příspěvkové organizace Ústeckého kraje: Dětská ozdravovna Jetřichovice, příspěvková organizace. Rada jmenuje Ing. Petra Barbce ředitelem.

8.12 Přehled nákladů a výnosů zdravotnických záchranných služeb: Rada Ústeckého kraje vzala na vědomí předloženou informaci o plánovaných nákladech a výnosech zařízení zdravotnické záchranné služby na území Ústeckého kraje. Celkové náklady na provoz ZZS  jsou 273 milionů korun. Z této částky jde více než 148 milionů přímo z rozpočtu Ústeckého kraje.

8.13 Změna závazných ukazatelů DD Rumburk a KÚ Most: Rada Ústeckého kraje schválila změnu závazných ukazatelů odpisový plán a příspěvek zřizovatele příspěvkových organizací Ústeckého kraje Kojenecký ústav Most, příspěvková organizace a Dětský domov Rumburk, příspěvková organizace.

8.14 Změna závazných ukazatelů ZZS Teplice – ODLOŽENO

8.15 Strategie Protidrogové politiky Ústeckého kraje: Rada Ústeckého kraje schválila upravenou Koncepci protidrogové politiky Ústeckého kraje na období 2003-2004. Je dostupná v plném znění na http://www.kr-ustecky.cz . Rada ústeckého kraje schválila  také dotační program „Protidrogová politika 2003“ v celkovém finanční objemu 3 050 000 korun. Program bude vyhlášen po 22.4.2003, veškeré informace budou zveřejněny na http://www.kr-ustecky.cz v odkazu „Dotační politika“. Koncepce protidrogové politiky v souladu s Národní strategií protidrogové politiky na období 2001-2004 řeší výhradně problematiku specifické prevence užívání drog v oblastech Primární prevence, Harm reduction, Léčba a resocializace, Koordinace, Vzdělávání a public relations, Financování a Represe.

V koncepci nejsou zapracovány programy nespecifické protidrogové prevence, tj. různé typy volnočasových aktivit, kulturních a sportovních programů atd. Tento okruh činností včetně vyhlašování příslušných dotačních programů (např. dotační program „Sport pro všechny“ vyhlášený na rok 2003) je v působnosti odboru školství, mládeže a tělovýchovy.U dotačního programu Protidrogová politika 2003 byly rozšířeny podmínky pro přidělení dotace o nutnost odborné garance a supervize projektů. Maximální limit podílu dotace kraje na celkových uznaných nákladech projektů byl snížen na 70 %. Celkové předpokládané náklady na programy protidrogové politiky realizované v roce 2003 v zařízeních, která nejsou zřizována Ústeckým krajem, činí 29 000 000 korun.

8.16 Platové výměry ředitelů PO – ODLOŽENO

8.17 Dozorčí rady nemocnic: Rada vzala na vědomí předloženou informaci o způsobu zřízení a obsazení dozorčích rad u nemocnic, které byly k 1.1.2003 převedeny na Ústecký kraj. K 1.lednu 2003 převzal kraj od okresních úřadů 6 nemocnic - Nemocnice Děčín, Nemocnice Chomutov, Nemocnice Kadaň, Nemocnice Most, Nemocnice Teplice a Nemocnice Louny. V Masarykově nemocnice v Ústí nad Labem byla dozorčí rada zřízena již v roce 2002. Nyní rada jmenovala dozorčí radu Masarykovy nemocnice ve složení: Roman Kubr, Jan Szántó, Květa Rybárová, Petr Severa, Petr Novotný + zástupce zaměstnanců + zástupce města Ústí nad Labem.

8.18 Změny zřizovacích listin příspěvkových organizací ve zdravotnictví: Rada Ústeckého kraje rozhodla o změně zřizovacích listin příspěvkových organizací v oblasti zdravotnictví.

8.19. Analýza příspěvků na činnost příspěvkovým organizacím ve zdravotnictví: Rada Ústeckého kraje vzala na vědomí předloženou informaci o přehledu  příspěvku zřizovatele na provoz  příspěvkových organizací Ústeckého kraje v oblasti zdravotnictví a uložila provést analýzu a návrhy postup kraje při sestavování příštího rozpočtu pro rok 2004.

8.20 Dotační titul – podpora prevence a péče ve zdravotnictví: Rada Ústeckého kraje po projednání schválila dotační program „Podpora zdravotnických programů 2003“ v celkovém finanční objemu 3 400 000 Kč. Předmětem podpory z tohoto programu jsou zdravotnické činnosti nehrazené ze zdravotního pojištění, tj. zejména programy paliativní péče o seniory a osoby s onkologickým onemocněním (hospic),  programy respitní péče, programy zaměřené na primární péči a osvětovou činnost, rekondiční, edukační a integrační programy pro zdravotně postižené, programy následné a ošetřovatelské péče a ediční činnost. Do předmětu podpory byly zahrnuty i tísňové služby, tj. činnost vodní záchranné služby a horské služby.

            Předpokladem pro podporu projektů je odborná lékařská garance programu, splnění standardů platných pro jednotlivé typy činností a zajištění vícezdrojového  financování projektu. Maximální limit dotace Ústeckého kraje byl stanoven na 70 % z celkových uznaných nákladů projektu.

8.21 Teze koncepce zdravotnictví – rozšířené: Rada Ústeckého kraje schválila  materiál „Koncepce zdravotnictví Ústeckého kraje – rozšířené teze.“

8.22 Komplexní audit Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem – vyhodnocení:

Rada Ústeckého kraje vzala na vědomí předloženou informaci o provedení veřejné zakázky „Komplexní audit Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem, příspěvkové organizace“ a uložila dozorčí radě Masarykovy nemocnice dále se těmito problematikou zabývat. Audit vypracovala ECO-ECONOMIC & COMMERCIAL OFFICE s.r.o. za  409 500,- Kč.

8.23 Navýšení investičního fondu Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem: Rada Ústeckého kraje schválila změnu čerpání investičního fondu Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem, příspěvkové organizace.

8.24 Nemocnice Děčín informace o výsledku veřejné obchodní soutěže: Rada Ústeckého kraje vzala na vědomí rozhodnutí Nemocnice Děčín, příspěvkové organizace, o výběru nejvhodnější nabídky na zajišťování léčebné výživy pro pacienty a stravování zaměstnanců. Rada souhlasila s uzavřením smlouvy se společností ARAMARK, s. r. o. Praha.

8.25 Změna účelovosti použití investičního fondu Nemocnice Most, příspěvkové organizace: Rada Ústeckého kraje schválila změnu čerpání investičního fondu Nemocnice Most, příspěvkové organizace, při zachování schválené celkové výše čerpání investičního fondu na rok 2003.

8.26 Změna závazných ukazatelů pro r. 2003 pro příspěvkové organizace v oblasti kultury a památkové péče zřizovaných Ústeckým krajem: Rada Ústeckého kraje schválila změny závazných ukazatelů pro r. 2003 pro příspěvkové organizace v oblasti kultury a památkové péče zřizovaných Ústeckým krajem.

8.27 Program podpory místní kulturní a divadelní činnosti pro r. 2003“ – 1. kolo: Předmětem podpory jsou kulturní a vzdělávací programy, výstavy, koncerty a soutěže v uměleckých oborech jako jsou např. zpěv, tanec, hudba, divadlo, výtvarná výchova, fotografie, film, workshopy aj., které mají regionální, nadregionální a mezinárodní charakter. Tento program byl určen pro obce, neziskové organizace, občanská sdružení, spolky i fyzické osoby. Ve stanoveném termínu bylo předloženo 65 žádostí o poskytnutí dotace v celkové částce 6 179 250 korun.

Rada Ústeckého kraje schválila dotaci těmto žadatelům:

Sdružení občanů pro podporu ochotnického divadla v Klášterci nad Ohří 50.000 korun

o.s. Klub přátel historických památek Radonice-Vintířov 25.000 korun

o.s. MEZERY Louny 80.000 korun

f.o. Ing. Petr Macek Most 100.000 korun

o. s. Docela velké divadlo Litvínov 80.000 korun

o. s. Společnost přátel města Duchcova 35.000 korun

Dům kultury Teplice 40.000 korun

divadelní spolek Scéna Libochovice 30.000 korun

o. s. Ústecká kulturní platforma 98 35.000 korun

Kulturní středisko Albis Ústí n.L. 70.000 korun

Video-film studio Ústí nad Labem 5.000 korun

o.s. Iniciativa pro děčínský zámek 15.000 korun

Občanské sdružení dětí a mládeže Březiňáček Děčín 27 20.000 korun

Dům dětí a mládeže Děčín 20.000 korun

Občanské sdružení Etuda Prima Varnsdorf 20.000 korun

Městská knihovna Varnsdorf, příspěvková organizace Varnsdorf 15.000 korun

Sdružení Slunečnice Děčín 40.000 korun

Čtverec Rumburk 50.000 korun

Dále rada doporučila Zastupitelstvu Ústeckého kraje poskytnout dotaci těmto žadatelům: Město Jirkov 25.000,-

Obec Boleboř 30.000,-

Obec Libočany 20.000,-

Obec Nové Sedlo 25.000,-

Obec Hora Sv. Kateřiny 30.000,-

Obec Vlastislav 30.000,-

Obec Libouchec 25.000,-

Město Dolní Poustevna 30.000,- Kč.

8.28     1.Kulturní akce se spolupořadatelstvím Ústeckého kraje

            2. Přímá finanční podpora kulturních zařízení v Ústeckém kraji

Kulturní akce s spolupořadatelstvím Ústeckého kraje – Rada Ústeckého kraje schválila  spolupořadatelství Ústeckého kraje na těchto akcích. Přidělené prostředky jsou plánovány v rozpočtu Ústeckého kraje.

* 10. festival romské kultury Ústí nad Labem 60.000 Kč

* Premiéra symfonie Bílé labutě a černí čápi V. Buška 50.000 Kč

* Festival jazzových orchestrů uměleckých škol 60.000 Kč

* Česko – saský hudební festival 200.000 Kč

* Mistrovství světa v tancích 80.000 Kč

* Mezinárodní humanitární umělecký projekt „Kámen a lidé“ 150.000 Kč

* Pocta Kláštereckým Brokoffům 50.000 Kč

 Dále rada schválila poskytnutí přímé finanční podpory ze schváleného rozpočtu odboru kultury a památkové péče Ústeckého kraje na podporu trvalých kulturních aktivit těmto kulturním subjektům:

* Městské divadlo v Mostě  200.000 Kč

* Městské divadlo v Ústí nad Labem 200.000 Kč

* Činoherní studio 150.000 Kč

* Severočeská filharmonie Teplice 200.000 Kč

9.  Blok 2. náměstka hejtmana Ústeckého kraje

9.1 Rozpočtová opatření č. 3a/2003

9.2 Přehled pohledávek jednotlivých příspěvkových organizací Ústeckého kraje: Rada Ústeckého kraje  vzala na vědomí předložený přehled o pohledávkách příspěvkových organizací Ústeckého kraje a pohledávkách vedených Krajským úřadem Ústeckého kraje.  

9.3 Výzva více zájemcům o veřejnou zakázku „Územní plán velkého územního celku Ústeckého kraje“:  Rada Ústeckého kraje rozhodla o zadání veřejné zakázky „Územní plán velkého územního celku Ústeckého kraje“, schválila výzvu zájemcům a její rozeslání.

9.4 Priority programu podpory rozvoje Severozápadních Čech: Rada Ústeckého kraje souhlasila  se stanoviskem a pořadím podaných projektů do Regionálního programu podpory rozvoje Severozápadních Čech a Ostravského regionu Ministerstva pro místní rozvoj dle předložené přílohy.

9.5 Výměna členů krajského Výběrového výboru Programu obnovy venkova: Rada Ústeckého kraje odvolala dosavadní členy výběrového výboru Programu obnovy venkova Ústeckého kraje a jmenovala členy nové.

9.6 Program obnovy území postižených povodněmi v srpnu 2002 v Ústeckém kraji: Rada Ústeckého kraje vzala na vědomí   Program obnovy území postižených povodněmi v srpnu 2002 v Ústeckém kraji. Program obsahuje dvě hlavní části. Analytickou část popisuje území, úlohu správců vodních toků, charakteristiku povodní, systém povodňové ochrany a obsahuje analýzu škod. Návrhová část obsahuje specifikaci úkolů, které ukládají Ústeckému kraji zákony (stanovení záplavových území, zpracování a aktualizace územně plánovací dokumentace, prevence apod.) a doporučuje ve formě různých opatření zlepšení prevence a řešení následků povodní. Tímto Programem vznikl pro představitele Ústeckého kraje první souborný materiál o povodních v srpnu r. 2002. Vznikal souběžně s řadou dokumentů, které se zpracovávaly na centrální úrovni a jejich zásady a částečně i závěry jsou v něm zapracovány. Základní obsah, který vyplynul ze zadání byl doplněn dalšími, neopomenutelnými skutečnosti a důležitými informacemi, které byly zjištěny během zpracování. Základním způsobem získávání podkladů a informací pro dokumentaci rozsahu škod byla spolupráce se všemi 79 postiženými obcemi a s desítkami odborníků a institucí z veřejného i soukromého sektoru, které se povodňovou problematikou zabývají nebo na ní mají vliv.

Rada dále konstatovala, že záležitosti týkající se Fondu solidarity budou ve správě odboru regionálního rozvoje. Příští týden bude rozhodnuto o podrobnostech.

9.7 Nakládání s majetkem Ústeckého kraje: bylo projednáno

9.8 Obchodní veřejná soutěž – Průmyslová zóna Triangle, demolice rozptylů Staňkovice a Žiželice – komise: Rada Ústeckého kraje jmenovala členy komise pro otevírání obálek. Obchodní veřejná soutěž „Demolice rozptylů Staňkovice a Žiželice v průmyslové zóně Triangle“ byla vyhlášena 12.3.2003 na základě usnesení RÚK č. 98/57/2003, vyhlášení bylo v souladu se zákonem provedeno uveřejněním podmínek veřejné soutěže v Obchodním věstníku a na centrální adrese.

10.  Blok 1. náměstka hejtmana Ústeckého kraje

10.1 Rozhodnutí zadavatele o výběru veřejné zakázky „II/247 Přivaděč k průmyslové zóně Prosmyky II. část, projektová dokumentace ke stavebnímu povolení a dokumentace pro zadání realizace stavby“: Rada Ústeckého kraje rozhodla o vyloučení uchazeče VALBEK spol. s r.o., Liberec z veřejné zakázky z důvodu nesplnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b způsobem dle § 2c zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

10.2 Výzva více zájemcům k podání nabídky na plnění veřejné zakázky „II/247 Přivaděč k průmyslové zóny Prosmyky I. část, projektová dokumentace ke stavebnímu povolení a dokumentace pro zadání realizace stavby“: Rada schválila zadání veřejné zakázky „II/247, přivaděč k průmyslové zóně Prosmyky – I.část-projektová dokumentace ke stavebnímu povolení (DSP) a dokumentace pro zadání realizace stavby (DZS)“, výzvu více zájemcům k podání nabídky a její rozeslání.

10.3 Koncepce silničních spojení mezi ČR- Ústeckým krajem a Svobodným státem Sasko po vstupu do EU (uzavření Schengelské dohody): Odloženo – bude znovu projednáno se starosty měst a obcí, se zástupci euroregionů.

10.4 Adaptace stávajícího kravína na výkrmnu prasat Nové Sedlo – zjišťovací řízení EIA: Rada Ústeckého kraje se vyjádřila k oznámení záměru „Adaptace stávajícího kravína na výkrmnu cca 500 ks prasat“ předloženého společností Orebic 14, Praha 10. Nepožaduje provést hodnocení a zpracování dokumentace k záměru výstavby, protože předložené oznámení a navazující dokumenty zhodnocují úplným a vyčerpávajícím způsobem možné vlivy na životní prostředí a prokazují, že k negativnímu ovlivnění životního prostředí oblasti  nedojde, protože záměr počítá se stelivovým ustájením s denním odstraňováním chlévské mrvy a s využitím mikrobiologického odbourávání produkovaného amoniaku pomocí potravního doplňku.

10.5 Rekonstrukce transportních zařízení a výstavba parkoviště v lyžařském středisku Jedlová – Tolštejn – zjišťovací řízení EIA: Rada Ústeckého kraje se vyjádřila k oznámení záměru „Rekonstrukce transportních zařízení a výstavby parkoviště v lyžařském středisku Jedlová - Tolštejn“ předloženého Svazkem obcí Tolštejn. Nepožaduje provést hodnocení dle zákona č. 100/2001 Sb., zákona o posuzování vlivů na životní prostředí, záměru výstavby,  protože předložené oznámení a navazující dokumenty zhodnocují úplným a vyčerpávajícím způsobem možné vlivy na životní prostředí a prokazují, že k negativnímu ovlivnění životního prostředí oblasti nedojde, protože s výjimkou malých úprav budou vedeny trasy lanovek v trasách původních vleků, nové malé vleky budou demontovatelné a navržené parkoviště pro 86 osobních automobilů bude umístěno na stávajících odlesněných pozemcích a navazuje na OP silnice 1/9.

10.6 Přemístění výroby výšemolekulárních epoxidových pryskyřic Spolchemie a.s. – zjišťovací řízení EIA: Odloženo - rada vyčká na stanovisko města Ústí nad Labem.

10.7 Zařízení na nakládání s odpady Děčín firmy ELECOM s.r.o. – zjišťovací řízení EIA: Odloženo – rada vyčká na stanovisko rady města Děčína.

10.8 Koncepce snižování emisí a imisí a energetická koncepce ÚK – návrh smlouvy o podpoře SFŽP ČR: Rada Ústeckého kraje souhlasila s návrhem smlouvy o poskytnutí podpory SFŽP ČR na akci „Koncepce snižování emisí a imisí a energetická koncepce Ústeckého kraje“.

V Ústí  nad Labem dne 9.4.2003

Připravili:       Mgr. Romana Konečná, tisková mluvčí Ústeckého kraje

                        Vojtěch Krump, odd. informací a styku s veřejností

 
Zodpovídá: administrátor
Vytvořeno / změněno: 10.4.2003 / 21.5.2003 | Zveřejnit od-do: 10.4.2003-10.5.2003
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém