Ústecký kraj ve třetím čtvrtletí 2011 zaznamenal nejvyšší nárůst počtu příjezdů turistů v České republice a ubytoval o 20,8 % více hostů. Ani dvě předchozí čtvrtletí na tom nejsou jinak. V prvním čtvrtletí byl s 25 % nárůstem příjezdů jasný favorit a ve druhém čtvrtletí skončil druhý za Prahou.
Do nového roku je připravena řada nových propagačních materiálů. Nové budou nejenom grafickou podobou, která reflektuje moderní trendy v oboru, ale i obsahovou náplní. Do rodiny propagačních tiskovin se narodí velice exkluzivní kniha fotografií. K ucelenosti nabídky pro turisty přibude image magazín o kraji, materiál s TOP konkrétními výlety a hlavně tolik potřebný a očekávaný propagační TV spot.
„Spolupráce s informačními centry je jedním ze základních kamenů informovanosti rezidentů, ale i návštěvníků kraje odjinud. Kvalifikovaná informace o turistické nabídce přispívá k celkovému dojmu, který si ze svých cest odvážíme. Jde nám o kvalitu, aktuálnost a široký záběr informací v každé ze čtyř destinací kraje. Buď prostřednictvím interaktivního webového portálu Brána do Čech, ale samozřejmě i osobním kontaktem v informačních centrech,“ řekl radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch Radek Vonka a pokračuje: „A to že návštěvnost stoupá, svědčí o tom, že to děláme dobře. Svědčí o tom i řada odborných ocenění, která jsme letos obdrželi za soubor map a turistického průvodce.“
Brána do Čech získala už několik cen, podívejte se na ty další zde:
http://www.branadocech.cz/ziskana-oceneni.
Připravila: Bc. Ellen Herzogová, oddělení regionálního rozvoje a cestovního ruchu Ústeckého kraje
Zástupci informačních center na poradě s Ústeckým krajem v Císařském sále Muzea města Ústí nad Labem