Orientační nabídka


 

ÚK Bot si získává mezi uživateli stále větší oblibu

Již čtyři měsíce pomáhá návštěvníkům webových stránek Ústeckého kraje a krajského úřadu www.kr-ustecky.cz ÚK Bot. Během tohoto období odpověděl na tisíce dotazů, přičemž dosáhl průměrné míry přesnosti 92 % a celková spokojenost uživatelů činila 80 %. Mezi hlavní přednosti patří rychlost odpovědí, přesnost poskytovaných informací a dostupnost 24 hodin 7 dní v týdnu.
Tisková zpráva z 5. prosince 2024
01
 

 
 

„Chatbot Ústeckého kraje se ukázal jako spolehlivý nástroj, který výrazně usnadňuje komunikaci mezi občany a krajským úřadem. I přes tuto vysokou míru úspěšnosti pracujeme na dalším zlepšování jeho odpovědí, aby poskytoval ještě lepší a aktuálnější informace,“ řekl vedoucí odboru informatiky a organizačních věcí Jan Jelínek.


Celkem za období od 1. srpna do 30. listopadu poskytl ÚK Bot 1917 odpovědí. Nejčastěji dotazy mířily na dopravní informace a jízdné DÚK. K dalším top tématům patřilo vyhledávání kontaktů na zaměstnance úřadu a vedení kraje, dotazy administrativního rázu – státní občanství, ověřování listin apod., dále hledání tiskových zpráv a dotazy na kulturní akce v regionu.

 
Zodpovídá: Mgr. et Mgr. Magdalena Fraňková
Vytvořeno / změněno: 5.12.2024 / 5.12.2024
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém