Předmětem jednání bylo oboustranné představení marketingových aktivit a dlouhodobých plánů pro rozvoj cestovního ruchu a představ o vzájemné spolupráci. Radek Vonka představil nový projekt Brána do Čech. Do projektu je zahrnut web www.branadocech.cz, který byl na letošním ročníku veletrhu cestovního ruchu REGIONTOUR v Brně slavnostně oceněn jako nejlepší turistický web.
„Jsem rád, že jsme s panem generálním ředitelem Radkem Popovičem našli mnoho společných názorů na oblast lázeňství a cestovního ruchu obecně v Ústeckém kraji“ řekl Radek Vonka.
V rámci Brány do Čech byla představena celá marketingová kampaň, kterou kraj odstartoval na podzim. Spadají do ní nejen nové propagační materiály, ale také četné inzerce v médiích a různé soutěže a samozřejmě fungování všech čtyř destinačních agentur. V Teplicích byl rovněž představen druhý úspěšný projekt Po stopách praotce Čecha, který je zaměřen na národní pověsti a na bájná místa v kraji.
Lázně Teplice, jejichž tváří bude i nadále Tereza Kostková, představily kraji zase své marketingové postupy. Teplické lázně, kterým se svého času říkalo Salon Evropy, kladou důraz na léčebné lázeňství. Mezi nejvýznamnější klienty se řadí Němci, Rusové a Arabové, kteří jsou jednou z cílových skupin cestovního ruchu.
Výsledkem společného jednání je dohoda obou stran o užší spolupráci v oblasti cestovního ruchu. Lázně Teplice a Ústecký kraj se budou společně podporovat a prezentovat například i na veletrzích cestovního ruchu. Lázně také do budoucna zváží přistoupení k destinačnímu fondu Krušné hory. Kraj také upraví svůj web www.branadocech.cz tak, aby lázeňství, SPA a wellness bylo zařazeno jako samostatná nabídka.
„Osobně tohle hodnotím jako zdravý a fungující způsob spolupráce. Vše záleží na domluvě a my rádi vyjdeme vstříc, zvláště, když to přinese kladné body oběma stranám“, zhodnotil setkání Radek Vonka.
Připravil: Odbor regionálního rozvoje KÚÚK