Orientační nabídka


 

Ústecký kraj strategii cestovního ruchu potřebuje

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
"Na tuto strategii musí navázat další činnosti, které povedou k jedinému cíli, a tím je přilákání většího počtu turistů do našeho kraje," říká náměstek hejtmana Ústeckého kraje Pavel Tošovský.
 

 
 

Ústecký kraj strategii cestovního ruchu potřebuje

Tisková zpráva ze dne 8.09.2003

 

Krajské zastupitelstvo schválilo na svém posledním zasedání (3.9.2003) strategii rozvoje cestovního ruchu v Ústeckém kraji. Jedná se o rozsáhlý materiál, z něhož bude kraj vycházet při své snaze přilákat do regionu více turistů. Tento rozvojový dokument doplňující Program rozvoje Ústeckého kraje  přispěje v budoucnu k lepšímu využití potenciálu  kraje v oblasti cestovního ruchu, ke zlepšení spolupráce a koordinaci marketingových aktivit soukromé a veřejné sféry a rozvoji tohoto odvětví ekonomiky.

Zpracováním Strategie rozvoje cestovního ruchu Ústeckého kraje byla na základě usnesení Rady Ústeckého kraje pověřena společnost DHV CR s.r.o.. Na zpracování získal kraj příspěvek od České centrály cestovního ruchu ve výši  350 000 korun.

Pro práci na tomto dokumentu byla vytvořena pracovní skupina, která se v průběhu zpracování rozrostla na 40 členů. Byla složena ze zástupců Ústeckého kraje, měst a obcí Ústeckého kraje, mikroregionů, Správy NP České Švýcarsko, CHKO Labské Pískovce, Lužické hory a České Středohoří, Památkového ústavu ale například i Karlovarského a Libereckého kraje nebo Regionální rozvojové agentury Ústeckého kraje.

„Je třeba říct, že materiál, který vznikl, není v žádném případě konec práce. Musí na něj navázat další činnosti, které povedou k jedinému cíli, a tím je přilákání většího počtu turistů do našeho kraje,“  uvedl náměstek hejtmana Ústeckého kraje Pavel Tošovský.  

Materiál „Strategie rozvoje cestovního ruchu Ústeckého kraje“ lze rozdělit do tří částí:

·               Analytická část (profil území, analýza současné situace)

·               Návrhová část (vize, volba cílových skupin, návrh strategických cílů, priorit a  opatření)

·               Realizační část (akční plán, návrh implementačního systému)

Strategie bude do budoucna určovat záměry kraje například i v oblasti propagace. Na jejím základě rozvrhne kraj například svou účast na zahraničních veletrzích cestovního ruchu. Zaměří se přitom na místa, z kterých přijíždí největší počet návštěvníků, tedy například Německo, Polsko či Holandsko.

„Je nutné připomenout, že kraj při snaze o rozvoj cestovního ruchu nemůže sám udělat vše. Velmi záleží na jednotlivých poskytovatelích služeb. Musí naší snahu podpořit, takovým způsobem, aby turista, který k nám přijede, neodjížděl znechucen, ale aby se chtěl do našeho regionu vracet. Chtěl bych, aby spolupráce veřejného a soukromého sektoru byla dobrá. Jako kraj můžeme podnikatelům v cestovním ruchu nabídnout spolupráci například při jejich zapojení do různých informačních systémů v oblasti cestovního ruchu. Konkrétní kroky, které  budou předmětem dalšího jednání, vyjdou právě z krajské strategie,“ řekl Pavel Tošovský.

 

Vydala: Mgr. Romana Konečná, tisková mluvčí Ústeckého kraje

 

 

 
Zodpovídá: administrátor
Vytvořeno / změněno: 8.9.2003 / 8.9.2003 | Zveřejnit od-do: 8.9.2003-8.10.2003
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém