Tisková zpráva z 19. května 2010
Není jen D8 (zatím opravdu není celá), zahájené práce na rozšíření silnice l/6 nebo I/7 na rychlostní komunikace R6, resp. R7, ale také další rekonstrukce stovek kilometrů silnic ve správě Ústeckého kraje, tedy dvojek a trojek. Většina staveb přispívá ke zkvalitnění dopravní infrastruktury, k lepšímu pohybu osob a zboží. Rychlejší a bezpečnější provoz musí kraj zajišťovat i v příhraničních oblastech, třeba na náhorních plošinách Krušných hor. Rozvoj cestovního ruchu se bez pořádných silnic prostě neobejde. Proto dnes, ve středu 19. května, započaly práce na jednotném projektu Český Jiřetín- hraniční přechod - Clausnitz. Celá společná rekonstrukce, oprava a modernizace komunikace (u nás v délce
Slavnostního zahájení stavby, která by měla být v našem regionu i na druhé straně Krušných hor, v Clausnitz, dokončena do září příštího roku, se zúčastnili zástupce ředitele Krajského úřadu Ústeckého kraje Jaroslav Pikal, ředitel krajské příspěvkově organizace Správa a údržba silnic Vladimír Macholda či zástupci dodavatelských společností. Aktivně do slavnostního zahájení přispěl zhodnocením přípravných prací projektu Peter Langer, vedoucí odboru silniční výstavby Zemského úřadu Střední Sasko. Tato instituce je lead-partnerem celého projektu. Po dopoledním zahájení stavby v Českém Jiřetíně byla stavba oficiálně otevřena i v německém Clausnitz.
Připravil Mgr. Zbyněk Šebesta,
oddělení tiskových informací,
kancelář hejtmana Ústeckého kraje,
Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem
Tel.: 475 657 742, sebesta.z@kr-ustecky.cz,
www.kr-ustecky.cz
Stavbu oficiálně zahájili (zprava) Jaroslav Pikal, Vladimír Macholda, Peter Langer
a Václav Matoušek, manažer řízení Silnice Group, a.s.
Pod svodidly vzadu je hraniční most přes Flájský potok