Metodické pokyny pro hodnocení této soutěže byly vypracovány ve spolupráci s Ministerstvem vnitra. Ministerstvo pro místní rozvoj ČR celou soutěž oficiálně zaštítilo a aktivně se podílelo na koncepci i hodnocení jedné z populárních kategorií – Ceny ministryně pro místní rozvoj za nejlepší turistickou prezentaci, kde mimo obcí, měst, regionů, krajů soutěžily i certifikované organizace destinačního managementu. K úspěšnému průběhu realizace i hodnocení této kategorie výrazně přispěla agentura CzechTourism. Další záštity soutěži poskytly Ministerstvo vnitra ČR, Asociace krajů ČR, Svaz měst a obcí ČR, Sdružení místních samospráv ČR a Sdružení tajemníků městských a obecních úřadů ČR. Hlavním partnerem soutěže byla společnost GORDIC.
V kategorii nejlepší webová stránka obce zvítězila obec Tisá, mezi městy byla úspěšná Jihlava, v kategorii Smart City a nejlepší elektronická služba zvítězila MČ Praha 2 se svojí encyklopedií. První cenu ministryně pro místní rozvoj za nejlepší turistickou prezentaci v kategorii města a obce získaly Mariánské Lázně, v kategorii regionů Turistický portál Pardubického kraje Východní Čechy. Porota udělila zvláštní cenu hradu Radyně za trvalý rozvoj webových stránek.
VÝSLEDKY CELOSTÁTNÍHO KOLA ZLATÉHO ERBU
Kategorie nejlepší webové stránky města
Kategorie nejlepší webové stránky obce
Kategorie Smart City a elektronická služba

Nejlepší web obce má Tisá

Vítězové celostátního kola Zlatého erbu 2021