Ve vlastním stánku v barvách Brány do Čech prezentoval Ústecký kraj to nejzajímavější a nejkrásnější, co napříč všemi čtyřmi destinacemi České středohoří, České Švýcarsko, Dolní Poohří a Krušné hory nabízí.
S měsíčním odstupem od Regiountouru, kde v soutěži Velká cena cestovního ruchu obdržel Ústecký kraj nejvyšší ocenění v kategorii Jednotná mediální kampaň, byl zřejmý zvýšený zájem o informace, ať už v ústní podobě, nebo žádostmi o propagační materiály, jejichž nezaměnitelná grafická podoba je předzvěstí poutavého obsahu. V centru zájmu byly tradičně cyklostezky a poptávka po cyklomapách. Dále se rýsuje trend církevní turistiky a gastroturistiky, zejména v tradičních oblastech pěstování chmele a révy. Nejžádanějším propagačním materiálem byl Průvodce a turistická mapa Ústeckého kraje.
Připravil: odd. RR a CR a OTI