Dotaz žadatele:
Informace týkající se veřejné zakázky na nákup vánočních stromků:
1. kopii uzavřené smlouvy s vítězným dodavatelem – společností MK – mont illumination
2. návrh zadávací dokumentace, včetně požadavků na prokázání kvalifikace
3. výzvy k podání nabídek s uvedením subjektů, kterým byly adresovány
4. obdržené nabídky dodavatelů
Odpověď:
Níže uvádíme požadované informace:
1. Kopii smlouvy o dílo zasíláme v příloze č. 1
2. Zadávací dokumentace – viz. výzva k podání nabídky pod bodem 3
3. Kopii výzvy k podání nabídek s uvedenými adresami oslovených společností zasíláme v příloze č. 2 (výzva je zároveň zadávací dokumentací)
Část žádosti o informace pod bodem 4., kde je požadována informace „obdržené nabídky dodavatelů" rozhodnutím č. jednací JID: 225538/2011/KUUK odmítáme.
Žadateli byly zaslány uvedené přílohy.
připravila:
Bc. Pavla Šimicová
odbor kancelář hejtmana
oddělení tiskových informací
Krajský úřad Ústeckého kraje