K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Ve dnech 24. a 25. března 2021 bude zastaven provoz vlaků mezi stanicemi Dolní Žleb a Dolní Poustevna. Dotčené vlaky v inkriminovaném úseku budou odřeknuty.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
V termínu 8. července 2019 - 26. července 2019 proběhne výluka mezi stanicemi Dolní Poustevna až Mikulášovice dolní nádraží. Vlaky budou nahrazeny autobusy náhradní dopravy.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
V termínu od 25. dubna 2019 do 6. května 2019 proběhnou výluky na vybraných úsecích trati. Vlaky budou nahrazeny autobusy náhradní dopravy. Dále od 30. dubna 2019 do 4. července 2019 bude uzavřena železniční stanice Mikulášovice dolní nádraží.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Mezi dny 14. 4. 2020 - 27. 4. 2020 proběhne výluka mezi stanicemi Dolní Poustevna a Rumburk. Vlaky budou nahrazeny náhradní autobusovou dopravou, která bude organizována podle výlukových jízdních řádů.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
V termínu od 3. dubna 2018 do 8. června 2018 proběhne výluka na trati 084. Linka U27 bude v celé své trase nahrazena autobusovou dopravou. Spoje linky T2 pojedou mimořádně z Krásné Lípy do Rumburku a opačně, v úseku Krásná Lípa - Mikulášovice d.n. budou nahrazeny autobusovou dopravou. Z DŮVODU MIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTI JE VÝLUKA PRODLOUŽENA DO 29. 6. 2018.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
V termínu od 15. 9. 2020 do 14. 10. 2020 bude přerušen provoz mezi stanicemi Benešov nad Ploučnicí a Františkov nad Ploučnicí. Vlaky budou nahrazeny náhradní autobusovou dopravou, která bude organizována podle výlukových jízdních řádů.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Na trati 087 budou z důvodu výluky od 7. 3. 2022 všechny vlaky mezi stanicemi Lovosice-Litoměřice horní n.-Česká Lípa nahrazeny autobusy náhradní dopravy. Doprava na trati bude organizována podle výlukového jízdního řádu.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Ve dnech 17. května a 18. května 2018 dojde k výluce mezi stanicemi Litoměřice horní nádraží - Česká Lípa hl.n. Všechny vlaky budou po dobu výluky nahrazeny autobusy náhradní dopravy.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Od 9. května do 16. května 2018 dojde k uzavření koleje mezi stanicemi Litoměřice horní nádraží - Úštěk. Po dobu výluky budou vlaky nahrazeny autobusy náhradní dopravy.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Ve dnech 9. 3. a 10. 3. 2020 proběhne výluka mezi stanicemi Lovosice a Litoměřice horní nádraží. Vlaky budou nahrazeny náhradní autobusovou dopravou, která nebude zajíždět do Žalhostic. Žalhostice bude obslouženy prostřednictvím minibusu.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
V týdnu od 21. 10. do 25. 10. proběhne výluka mezi stancemi Lovosice a Litoměřice horní nádraží. Vlaky budou nahrazeny autobusy náhradní dopravy. Pro obsluhu Žalhostic je připravená náhradní doprava minibusem, která bude organizována dle výlukového jízdního řádu.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
V termínu 4. 3. - 8. 3. 2019 proběhne výluka mezi stanicemi Lovosice a Litoměřice horní nádraží. Vlaky budou po dobu výluky nahrazeny autobusy náhradní dopravy, které nebudou zajíždět do Žalhostic. Žalhostice budou obslouženy minibusovou linkou jezdící podle výlukového jízdního řádu.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Ve dnech 8. a 9. března 2018 vždy v době od 7:30 do 14:30 hodin dojde k výluce na trati mezi stanicemi Lovosice a Litoměřice horní nádraží. Všechny vlaky budou nahrazeny autobusy náhradní dopravy, které nebudou zajíždět do Žalhostic. Žalhostice budou obslouženy mikrobusovou linkou.
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
V termínu od 27. listopadu do 1. prosince 2017 vždy v době od 7:30 do 14:30 hodin bude trať mezi stanicemi Lovosice a Litoměřice horní nádraží neprůjezdná. Vlaky budou nahrazeny náhradní autobusovou dopravou. Pro obsluhu Žalhostic bude zřízena mikrobusová linka, která bude provozována podle výlukového jízdního řádu.
Od 1. 1. 2015 dochází v Ústeckém kraje ke kompletní reorganizaci autobusových linek. Mění se dopravci, dopravní oblasti, vedení linek a rozsah jízdních řádů. Zároveň se zavádí integrovaný zónově relační tarif, jednotný pro všechny smluvní autobusové a železniční dopravce.
Pro orientaci v Dopravě Ústeckého kraje pravidelně připravujeme a aktualizujeme informační materiály, které jsou k dispozici na informačních místech a ve vozidlech. Níže máte možnost si je stáhnout v elektronické podobě.
Vy se ptáte, my odpovídáme. Zde připravujeme odpovědi na nejčastější dotazy, které se týkají Dopravy Ústeckého kraje a využívání veřejné dopravy obecně.
Stáhněte si mapu oblasti, která vás zajímá. Najdete tu mapy dopravy celého kraje, ale také tematicky zaměřené - železničních linek, cyklistických spojů, platnosti jízdenek, lodí, přístavišt i jednotlivých měst.
Veřejnou dopravu v Ústeckém kraji obstarává integrovaný dopravní systém zajišťovaný Ústeckým krajem a jeho partnery s názvem Doprava Ústeckého kraje (DÚK). V rámci systému DÚK platí jednotný tarif, který umožňuje jednoduché cestování prostřednictvím autobusové, železniční, lodní, městské i turistické dopravy.
Na území Ústeckého kraje se nachází jedna z nerozsáhlejších sítí železničních tratí. Řada tratí již ztratila původní význam a potenciál k přepravě nákladu a nezřídka i osob. Přesto kromě tratí se stabilním potenciálem, kde Ústecký kraj objednává provoz, existují tratě bez pravidelného provozu, kde by mohl být skrytý potenciál v podobě rozvoje turistického ruchu. Ústecký kraj se proto v novém projektu zaměří na novou nabídku v podobě takzvaných turistických železničních linek.
Plán dopravní obslužnosti Ústeckého kraje je zpracován podle zákona č. 194/2010 Sb. o veřejných službách v přepravě cestujících a změně dalších zákonů. Je to koncepční a řídící dokument, který bude předložen a projednán v orgánech kraje. Následně se stává důležitým dokumentem, podle kterého je organizována dopravní obslužnost území Ústeckého kraje veřejnou osobní dopravou, jakož i rozvíjen integrovaný tarifní systém Ústeckého kraje.
V této sekci webu zveřejňujeme neplánované mimořádnosti v provozu, které zachytil Centrální dispečink DÚK. Jedná se především o neplánované uzavírky komunikací vzniklé v důsledku dopravních nehod či nepřízně počasí a dále mimořádnosti vzniklé v důsledku poruch vozidel nebo náhlou indispozicí personálu či cestujících.
Zde Vás informujeme o změnách v provozu jednak z důvodu plánovaných událostí (uzavírky komunikací) a jednak zde najdete neplánované mimořádnosti v provozu (nehody, poruchy, nepřízeň počasí apod.). Zde uvedené změny mají povahu "dočasné" a jejich platnost se může upravovat v závislosti na vývoji situace, například zkrácení nebo prodloužení uzavírky komunikace.
Od 1. 4. 2019 začíná uzavírka mostu ve Štětí. Uzavírka je plánována do 30. 6. 2020. Most je uzavřen pro veškerou dopravu i pěší. Jeho funkci nahrazuje přívoz.
Ani v letošním roce nechybí v nabídce výletů a dopravních možností v Ústeckém kraji oblíbené plavby lodních linek po řece Labi, které jsou integrované v systému Dopravy Ústeckého kraje. Platí na nich i naše tarify. Lodí se tak můžete svézt za stejné peníze jako autobusem nebo vlakem, a to včetně slev či časových jízdenek. Navíc je do systému integrovaný i přívoz F1 Hřensko - Schöna.
Integrovaný dopravní systém Doprava Ústeckého kraje (DÚK) sjednocuje veřejnou dopravu v Ústeckém kraji již od roku 2015. Od té doby se neustále snažíme náš dopravní systém zlepšovat tak, abychom klientům DÚK mohli nabídnout co nejkomfortnější a nejvýhodnější cestování.