- Aktualizace formulářů (platí pro oba druhy VZMR, tedy do 500 tis. Kč bez DPH i od 500 tis. Kč bez DPH ) Zápis o posouzení a hodnocení nabídek, Oznámení o výběru, Oznámení o vyloučení (7.2.2017)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Dne 7.2.2017 byl aktualizován Zápis o posouzení a hodnocení nabídek, když v čl. 3/ byla rozšířena tabulka o nabídkové parametry účastníků, kteří podali nabídku. Dále Oznámení o výběru, když v tabulce pořadí všech nabídek byla tabulka rozšířena o nabídkové parametry všech hodnocených účastníků. Dále Oznámení o vyloučení, když v tabulce pořadí všech nabídek byla tabulka rozšířena o nabídkové parametry všech hodnocených účastníků.
- Aktualizace formuláře Změna smlouvy peníze od 500 tis. a do 500 tis. Kč bez DPH (18.1.2017)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Dne 18.1.2017 byl aktualizován formulář ke změně smlouvy v obou druzích VZMR, tedy do 500 tis. Kč a od 500 tis. Kč bez DPH s tím, že došlo pouze k úpravě věty v důvodové zprávě.
- Dne 8.11.2016 byly upraveny vzory formulářů v rámci VZMR do 500 tis. Kč bez DPH a od 500 tis. Kč bez DPH (8.11.2016)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Jedná se o nahrazení původně uvedeného textu "....vůči zadavateli ani jím zřízeným příspěvkovým organizacím......." za nový text "...... vůči zadavateli ani jeho zřizovateli ....." uvedeného v rámci požadavku na prokázání základní způsobilosti. Opraveny byly vzory formulářů: Zahájení výběrového řízení, Výzva k podání nabídky, ČP o neexistenci nedoplatků, Zápis o posouzení a hodnocení nabídek
- Dne 4.11.2016 byl upraven vzor Zahájení výběrového řízení pro zakázky do 500 tis. Kč bez DPH i pro zakázky od 500 tis. Kč bez DPH (4.11.2016)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
V důvodové zprávě byl doplněn komentář s tím, že je nutné v rámci dokumentu Zahájení výběrového řízení uvést, jak zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu zakázky, která je v zahájení uvedena. Je to z důvodu, že už nyní kontroly poskytovatelů dotací toto požadují formou ČP a i na různých školeních jsme byli upozorněni, že zadavatel by měl být schopen prokázat, jak byla předpokládaná hodnota zakázky stanovena. Směrnice S-06/2016 bod 1.4 přímo uvádí, že v důvodové zprávě při zahájení VZ musí být napsáno, jak byla předpokládaná hodnota stanovena.
- V rámci složky vzorů dokumentů pro VZMR do 500 tis. Kč bez DPH a od 500 tis. Kč bez DPH byly vloženy vzory pro změnu smlouvy v případě ceny a v případě temínu plnění (2.11.2016)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Jedná se o vzory dokumentů, když chce zadavatel uzavřít ke smlouvě dodatek na zvýšení ceny uvedené v původní smlouvě, nebo prodloužit termín plnění, který nebyl ve smlouvě stanoven jako závazný.
- Dne 18.10.2016 byla zveřejněna nová Směrnice S-06/2016 Pravidla pro zadávání veřejných zakázek ÚK a jím zřizovanými P.O. (18.10.2016)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
zveřejněna je v oddílu Veřejné zakázky, ve složce Metodika pro zadávání zakázek příspěvkovými organizacemi Ústeckého kraje od 1. 10. 2016 včetně všech jejích příloh.
- Dne 12.10.2016 RUK schválila nová pravidla o zadávání veřejných zakázek (12.10.2016)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Jakmile bude vydána nová směrnice s těmito pravidly, bude zveřejněna v oddílu Veřejné zakázky, ve složce Metodika pro zadávání zakázek příspěvkovými organizacemi Ústeckého kraje od 1. 10. 2016
- Příspěvkové organizace, pokud zadávají veřejné zakázky, na jejichž základě budou uzavírány smlouvy v ceně vyšší než 500 000,00 Kč bez DPH, zajistí zřízení a provozování profilu zadavatele. (12.10.2016)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Profil zadavatele bude splňovat požadavky na elektronický nástroj podle vyhlášky č. 260/2016 Sb., o stanovení podrobnějších podmínek týkajících se elektronických nástrojů, elektronických úkonů při zadávání veřejných zakázek a certifikátu shody, a dále zabezpečí uveřejňování povinných informací v souladu s vyhláškou č. 168/2016 Sb., o uveřejňování formulářů pro účely zákona a o zadávání veřejných zakázek a náležitostech profilu zadavatele, a zajistí zveřejnění adresy svého profilu zadavatele ve Věstníku veřejných zakázek.
- Dodatečné informace č.6 k veřejné zakázce na služby s názvem „Zajištění úklidu v objektech KÚÚK“ a evidenčním číslem VZ 60032614 [DOC, 103 kB] (27.7.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné informace č. 5 k veřejné zakázce na služby s názvem „Zajištění úklidu v objektech KÚÚK“ a evidenčním číslem VZ 60032614 (24.7.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné informace č. 4 k veřejné zakázce na služby s názvem „Zajištění úklidu v objektech KÚÚK“ a evidenčním číslem VZ 60032614 [DOC, 120 kB] (21.7.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení na plnění veřejné zakázky na služby „Obchvat silnic II/240 a II/246 Roudnice nad Labem“ PD, IČ. (16.7.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné informace č. III. k veřejné zakázce na služby s názvem „Přeshraniční informační a koordinační systém“ [DOC, 454 kB] (13.7.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné informace č. II k veřejné zakázce na služby s názvem „Přeshraniční informační a koordinační systém“ [DOC, 476 kB] (13.7.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné informace č. 3 k veřejné zakázce na služby s názvem „Zajištění úklidu v objektech KÚÚK“ a evidenčním číslem VZ 60032614 [PDF, 469 kB] (29.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné informace č. 2 k veřejné zakázce na služby s názvem „Zajištění úklidu v objektech KÚÚK“ a evidenčním číslem VZ 60032614 [PDF, 275 kB] (29.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky na služby „Medializace a propagace turistických destinací v ÚK“ - II [DOC, 100 kB] (24.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné informace k veřejné zakázce na dodávky „Dodávka nábytku - Stroupežnická“ [DOC, 94 kB] (16.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné inforamce k veřejné zakázce na služby s názvem „Přeshraniční informační a koordinační systém“ [DOC, 451 kB] (16.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Dodatečné informace k veřejné zakázce na služby „Zajištění úklidu v objektech KÚÚK“ [DOC, 99 kB] (16.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Zadávací dokumentace k veřejné zakázce na služby „Zajištění úklidu v objektech KÚÚK“ (16.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Zajištění vybraných sociálních služeb v období od 1. října 2009 do 1. prosince 2011 – Ústecko - Zajištění sociální služby podpora samostatného bydlení dle § 43 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, pro osoby s mentálním postižením v Trmicích (15.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Zajištění vybraných sociálních služeb v období od 1. října 2009 do 31. prosince 2011 – Mostecko (15.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Výzva k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení ve veřejné zakázce na dodávky „Dodávka nábytku - Stroupežnická“ (12.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
- Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení na plnění veřejné zakázky na služby „Obnova parku v areálu Střední školy služeb a cestovního ruchu Varnsdorf“ (12.6.2009)
K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.