Vodárenská společnost otevírá moderní zákaznická centra
Vodárenská společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. dnes v Ústí nad Labem - Všebořicích otevřela centrum pro zákazníky. Za moderními přepážkami v příjemně zařízených místnostech jsou žádosti a problémy zákazníků připraveni řešit ochotní pracovníci ve stejnokrojích ve firemních barvách. Slavnostního zahájení centra se zúčastnil hejtman Ústeckého kraje Jiří Šulc a primátor Ústí nad Labem Jan Kubata.
Centrum nabízí zákazníkům rozšířené provozní hodiny, zejména zrušení polední pauzy. Nově si tedy lze vyřídit obchodní podmínky zákaznické smlouvy i technické záležitosti na jednom místě a ve stejný čas. Společnost umožňuje zákazníkům rovnou si odnést z návštěvy zákaznického centra podepsanou smlouvu.
I přestože na zákaznická centra musí zákazník přijít jen v případě uzavření či ukončení smlouvy, vzhledem k nutnosti podpisu, v ostatních případech může krom osobní návštěvy využít i neustále se rozšiřujícího servisu vodáren prostřednictvím telefonní linky 840 111 111.
Další zákaznické centrum v Ústeckém kraji bude otevřeno příští pondělí 13.10 v Teplicích.
Připravila s využitím tiskové zprávy SčVK Veronika Kindlová, tisková mluvčí Ústeckého kraje
tel. 475 657 726; mob.tel 737 203 666
kindlova.veronika@kr-ustecky.cz
kancelář hejtmana Ústeckého kraje
oddělení tiskových informací
Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem