Orientační nabídka


 

Výběrové řízení na obsazení funkce ředitele Dětského domova a Školní jídelny v Chomutově

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Odpověď na novin. dotaz redaktorky Martiny Zyklové (Martina.Zyklova@denik.cz)
 

 
 

Odpověď na novin. dotaz redaktorky Martiny Zyklové (Martina.Zyklova@denik.cz) ze dne 29. 1. 2008

 

Otázky (v původním znění)

obracím se na Vás s otázkou, která se týká Dětského domova a Školní jídelny v Chomutově. Podle usnesení rady Ústeckého kraje bylo rozhodnuto o vyřazení některých kandidátů na post ředitele tohoto zařízení. Mám proto na Vás otázky, které s tímto souvisí.

 

  1. Dětský domov je již od 17.9.2007 bez ředitele. Proč? Z jakých důvodů se ještě nový ředitel nenašel?
  2. Bylo už vypsáno nějaké výběrové řízení? Podle zprávy z projednávání rady Ústeckého kraje usuzuji že ano. Kolikrát již bylo vypsáno a kolik lidí se přihlásilo (kdo). Proč byli Vladislav Čáda, Jakub Průcha, a Daniela Zemanová vyřazeni z konkurzu?
  3. Proběhlo už nějaké další výběrové řízení?
  4. Kdy se předpokládá nástup nového ředitele?

 

Předem děkuji za rychlou odpověď na mé otázky a eventuelní doplnění popisu stávajícího stavu.

 

            Martina Zyklová

Chomutovský deník

Tel.č.: 474 316 464

 

 

Odpovědi

Konkursní řízení dle vyhlášky č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a  konkursních komisích, bylo Radou ÚK vyhlášeno v nejkratším možném termínu po náhlém úmrtí ředitele DD a ŠJ, Chomutov, Čelakovského 822, příspěvková organizace (dále jen DD) Bc. J. Neumanna, konkrétně usnesením rady konané dne 3.10. Konkursní komise byla Radou ÚK jmenována usnesením ze dne 24.10.2007. Termín sběru přihlášek do konkursu byl 14.11.2007 a  přihlásilo se celkem 15 lidí. Konkursní komise zasedá dle vyhlášky celkem 2x, na první schůzce je jejím hlavním úkolem kontrola došlých přihlášek a zjištění, zda přihlášky do konkursu splňují radou vyhlášené podmínky. Vzhledem k tomu, že tomu tak ve všech případech nebylo, musela konkursní komise navrhnout zřizovateli vyřazení některých uchazečů (ust. § 4 odst. 4 vyhlášky). Rada o tomto jednala na schůzi dne 16.1.2008. Teprve po tomto rozhodnutí je možné pozvat uchazeče k samotnému konkursnímu řízení, jehož termín stanovila konkursní komise na půlku února. Průběh samotného konkursního řízení je přesně vymezen platnou vyhláškou. Zápis z konkursní komise je potom předán zřizovateli a o jmenování vhodného kandidáta rozhoduje Rada ÚK dle zákona o krajích a školského zákona. Vzhledem k tomu, že první jednání rady po datu konkursního řízení je 12.3.2008, předpokládáme, že právě na této schůzi by mohla rada o novém řediteli rozhodnout. Proto by i termín nástupu ředitele do funkce musel být stanoven po datu jednání rady, optimální by bylo jmenování k prvnímu dni následující následujícího měsíce.

 

Vzhledem k tomu, že dle ust. § 4 odst. 2 vyhlášky č. 54/2005 Sb. je jednání komise neveřejné a komise předává zápisy z jednání pouze zřizovateli, myslíme si, že není vhodné sdělovat médiím důvody vyřazení jednotlivých uchazečů z konkursu. Též si myslíme, že zveřejnění všech jmen uchazečů přihlášených do konkursu bez jejich souhlasu není zcela vhodné. I termín samotného konkursu je stanoven komisí na neveřejném jednání.

 

S pozdravem

Zbyněk Šebesta, kancelář hejtmana Ústeckého kraje

oddělení tiskových informací

Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem

tel. 475 657 742, 603 192 629

sebesta.z@kr-ustecky.cz

 

        

 

 

 

 
Zodpovídá: administrátor
Vytvořeno / změněno: 27.3.2008 / 27.3.2008 | Zveřejnit od-do: 27.3.2008-27.4.2008
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém