ODPOVĚĎ NA DOTAZ pro Lucii Kaspříkovou (Frekvence 1) ze dne 5.2.2004
Dotaz (v původním znění):
Kdo všechno a jakým způsobem vybíral pořádající agenturu?
Jak se vybraná agentura jmenuje a odkud je a taky rozpočet plesu, resp. rozdělení jednoho a půl miliónů mezi jednotlivé položky - např. 0,5 mil. honoráře umělců, 0,5 mil. občerstvení..., pronájem sálu, výzdoba, atd...
Odpověď:
KÚ ÚK oslovil nabídkou pořádat ples tři firmy – ze tří předložených nabídek byla vybrána nabídka mostecké agentury PRINT, neboť se jevila jako nejpropracovanější. Podstatné pro rozhodování bylo i to, že agentura jako jediná nabídla ples tzv. „na klíč“, tedy včetně výzdoby sálu, ochranky, tisku vstupenek atd. Kromě toho byly vzaty v úvahu také její bohaté zkušenosti s pořádáním plesů a produkcí. Některé nabídky dostal kraj později, tedy v době, kdy již byla organizace plesu svěřena zmíněné agentuře. Organizačně zajišťovala ples kancelář hejtmana již od počátku loňského roku.
Sumarizace nákladů na tento ples (zaokrouhleno):
honoráře umělců včetně moderátora (s dopravou) – 600 000 korun
nájem a úprava prostor (výzdoba foyer, hlavní scény a rest.sal.) – 170 000 korun
ostraha, hostesky a další pomocný personál – 54 000 korun
ozvučení, projekce – 70 000 korun
Poplatek OSA – 15 000
Tiskařské práce včetně návrhů (vstupenky, programy a další infomateriály) – 80 000 korun
Pozornosti pro návštěvníky plesu + překvapení na úvod 70 000 korun.
Cena plesu nepřesáhne 1 584 684 korun, asi 700 000 korun z této částky uhradí sponzoři, takže kraj zaplatí za ples cca 800 000 korun.
Svůj první ples připravuje Ústecký kraj od loňského jara, jeho konání bylo schváleno v loňském roce finanční komisí, Radou Ústeckého kraje a v rozpočtu kraje na rok 2004 na něj byla vyčleněna částka 2 miliony korun (rozpočet byl schválen radními i zastupiteli v prosinci loňského roku).
Vydala: Mgr. Romana Konečná, tisková mluvčí Ústeckého kraje
Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem
tel. 475 657 754, mobil 603 192 631
e-mail: konecna.r@kr-ustecky.cz