|
|
Ústecký kraj |
||||
|
|
hejtman |
||||
|
|
Ing. Jiří Šulc |
||||
|
|
Velká Hradební 3118/48 |
||||
400 02 Ústí nad Labem |
|
|
||||
|
||||||
fax: +420 475 567 719 |
|
|||||
url: www.kr-ustecky.cz |
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
datum: |
25.1.2008 |
|
||||
číslo evid.: |
14766/2008 |
|
||||
č.j.: |
VZ-KP-2/INV/2007 |
|
||||
vyřizuje/tel.: |
Mgr.Šrejber/286 |
|
||||
e-mail: |
srejber.a@kr-ustecky.cz |
|
||||
počet listů: |
4 |
|
||||
počet příloh: |
1 |
|
||||
Ve věci zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 21 odst. 1 písmeno f), § 25 písm. a) a § 38 zákona č.137 /2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, (dále jen „zákon“), Vás
vyzývám
k podání nabídky na plnění podlimitní veřejné zakázky služby„Technické zpracování a odborné vyhodnocení archeologických výzkumů v Ústeckém kraji v roce 2008“
1. Základní údaje o zadavateli :
Název : |
Ústecký kraj |
Zastoupený: |
Ing. Jiřím Šulcem, hejtmanem Ústeckého kraje |
Sídlo : |
Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí n/L |
IČ: |
70892156 |
Kontaktní osoba ve věcech technických: |
PhDr. Petr Novák,CSc. , tel. 475 657 256, mobil:603192 626 e-mail: novak.p@kr-ustecky.cz |
Kontaktní osoba ve věcech organizačních: |
Mgr. Adam Šrejber, tel. 475 657 286, e-mail:srejber.a@kr-ustecky.cz |
2. Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je technické zpracování a odborné vyhodnocení následujících výzkumů z Ústeckého kraje:
1. Most – Horova čp. 26- 1975 -1976
2. Děčín – Mariánská louka – 1990 - 2007
3. Lovosice – Aoyama - 2002
4. Mlékojedy – přivaděč k průmyslové zóně - 2007
5. Krušné hory – soubor menších výzkumů posledních let – 1990 - 2007
Plnění zakázky představuje mytí nálezů, jejich rekonstrukci nebo restaurování, zpracování příslušné dokumentace a celkové vyhodnocení nálezů. Plnění zakázky bude ukončeno závěrečnou nálezovou zprávou za každý z výzkumů. Soubor bude zpracován komplexně, nelze podat nabídku pouze na jednotlivý výzkum.
2.1. Místo plnění, zahájení a ukončení doby plnění veřejné zakázky:
Místo plnění: Ústecký kraj
Předpokládané zahájení a ukončení doby plnění: březen - prosinec 2008
3. Lhůta a místo pro podání nabídek:
Lhůta pro podání nabídek: do 8. 2. 2008, 14.00 hodin
Místo pro podání nabídek:
Zájemci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené VÝZVA Ev. č. VZ-KP-2/INV/2007 – „Technické zpracování a odborné vyhodnocení archeologických výzkumů v Ústeckém kraji v roce 2008“ a výzvou „NEOTVÍRAT“. Obálka, či jiný obal a samotná nabídka, budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem zájemce).
Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech v pondělí a středu od 08:00 do 17:00 hod., v úterý a čtvrtek od 8.00 do 16:00 hod., a v pátek od 8.00 do 14:00 hod. do podatelny na níže uvedené adrese.
Dodavatelé mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele :
Ústecký kraj
Krajský úřad – odbor kultury a památkové péče
Velká Hradební 3118/48
400 02 Ústí nad Labem
4. Požadavky na prokázání splnění kvalifikace:
4.1. Základní kvalifikační předpoklady
– dle § 53 odst. 1 písmeno a) až i) zákona čestným prohlášením (§ 62 odst. 2 zákona)
4.2. Profesní kvalifikační předpoklady
– dle § 54 písmene a) zákona s tím, že zájemce doloží výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů, ne starší 90 dnů, v originále nebo úředně ověřeném stejnopisu;
– dle § 54 písmene d) zákona s tím, že zájemce doloží doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje (oprávnění k archeologickým výzkumům podle § 21 zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, v platném znění) v originále nebo úředně ověřeném stejnopisu.
4.3. Hodnotící kritéria:
Zadavatel hodnotí předložené nabídky podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny. Maximální nabídková cena může činit 5 mil. Kč.
4.6.1.Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně:
Uchazeč s nabídkou předloží projekt, ve kterém zpracuje předmět zakázky a nabídkovou cenu v Kč, ve vazbě na předmět veřejné zakázky a předpokládaný čas plnění.Tato nabídková cena bude nejvýše přípustnou. Projekt bude obsahovat veškeré práce, služby a výkony nutné k řádnému provedení této veřejné zakázky.
Do uznaných nákladů projektu lze zahrnout položky v rozsahu ustanovení §3 Nařízení vlády č. 461/2002 Sb., u plátců DPH v ceně bez DPH.
4.6.2.Platební podmínky:
50% dotace bude poskytnuto v prvním pololetí 2008 do šedesáti dnů od podpisu smlouvy, 50% ve druhém pololetí 2008.
Podmínky vyúčtování poskytnutých finančních prostředků budou upraveny ve Smlouvě o
poskytnutí účelové podpory výzkumu k provedení veřejné zakázky.
4.6.3.Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny :
Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny.
4. 7. Lhůta pro žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám: do 3. 2. 2008
4. 8. Lhůta, po kterou jsou dodavatelé nabídkami vázáni činí: do 31. 3. 2008. Tuto skutečnost jsou zájemci povinni v nabídce prohlásit.
4. 9. Prohlídka místa/předmětu plnění:
S rozsahem zakázky se lze seznámit, po předchozí dohodě s kontaktní osobou (viz. čl. 1), ve skladu nezpracovaného archeologického materiálu v Mostě.
4. 10.Termín a místo otevírání obálek:
Termín: 11.2. 2008 od 10.00 hodin
Místo: Krajský úřad Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem
4. 11.Požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku podá zájemce písemně v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.
Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude u fyzických osob potvrzena zájemcem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem zájemce nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží zájemce v nabídce plné moci, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady zájemce předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.
Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna na bílém papíře a nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídka bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). V případě, že z technických důvodů by bylo obtížně proveditelné vyhotovení v jednom svazku, je možno nabídku rozčlenit do potřebného počtu svazků, avšak v tomto případě musí být vyhotoveno prohlášení, jež bude nedílnou součástí nabídky, o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.
Návrh smlouvy o dílo bude zpracován na základě přílohy č. 1 této výzvy, do které zájemce doplní příslušné údaje dle své nabídky.
Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení zájemce potvrzené u fyzických osob zájemcem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem zájemce dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu zájemce, které stanoví celkový počet listů v nabídce.
4. 12.Závazné členění tištěné nabídky
Zájemce podá tištěnou nabídku v souladu s tímto závazným členěním :
a) obsah nabídky,
b) krycí list, který bude obsahovat i nabídkovou cenu,
c) doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky,
d) vlastní nabídka zájemce, včetně projektu a cenové nabídky,
e) doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny (kalkulace, příp. položkový rozpočet prací),
f) návrh smlouvy,
g) prohlášení o vázanosti nabídkou a počtu stránek, příp. o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.
Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování stran nabídky.
4. 13.Práva zadavatele :
Nabídku nelze považovat za návrh na uzavření smlouvy. Zájemci podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření smlouvy se zadavatelem. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uváděné dodavatelem v nabídce. Výběrem nejvhodnější nabídky dodavateli nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění. Zadavatel si vyhrazuje právo využít jen část předložené nabídky.
Ing. Jiří Šulc
hejtman Ústeckého kraje