Orientační nabídka


 

Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení na plnění veřejné zakázky na služby "Technické zpracování a odborné vyhodnocení archeologických výzkumů v Ústeckém kraji v roce 2008"

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
 

 
 

 

 

Ústecký kraj

 

 

hejtman

 

 

Ing. Jiří Šulc

 

 

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

 

tel.: +420 475 657 724

 

fax: +420 475 567 719

 

url: www.kr-ustecky.cz

 

 

 

 

 

 

 

datum:

25.1.2008

 

číslo evid.:                                                                

14766/2008

 

č.j.:

VZ-KP-2/INV/2007

 

vyřizuje/tel.:

Mgr.Šrejber/286

 

e-mail:

srejber.a@kr-ustecky.cz

 

počet listů:

4

 

počet příloh:

1

 

 

Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení na plnění veřejné zakázky naslužby „Technické zpracování a odborné vyhodnocení archeologických výzkumů v Ústeckém kraji v roce 2008“   

 

Ve věci zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 21 odst. 1 písmeno f), § 25 písm. a) a § 38 zákona č.137 /2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, (dále jen „zákon“), Vás

vyzývám

 

k podání nabídky na plnění podlimitní veřejné zakázky služby„Technické zpracování a odborné vyhodnocení archeologických výzkumů v Ústeckém kraji v roce 2008“    

 

1.      Základní údaje o zadavateli :

Název :

Ústecký kraj

Zastoupený:

Ing. Jiřím Šulcem, hejtmanem Ústeckého kraje

Sídlo :

Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí n/L

IČ:

70892156

Kontaktní osoba ve věcech technických:

PhDr. Petr Novák,CSc. , tel. 475 657 256, mobil:603192 626                                                                   e-mail: novak.p@kr-ustecky.cz

Kontaktní osoba ve věcech organizačních:

Mgr. Adam Šrejber, tel. 475 657 286,

e-mail:srejber.a@kr-ustecky.cz

 

2.      Předmět veřejné zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je technické zpracování a odborné vyhodnocení následujících výzkumů z Ústeckého kraje:

1.       Most – Horova čp. 26- 1975 -1976

2.       Děčín – Mariánská louka – 1990 - 2007

3.       Lovosice – Aoyama - 2002

4.       Mlékojedy – přivaděč k průmyslové zóně - 2007

5.       Krušné hory – soubor menších výzkumů posledních let – 1990 - 2007

Plnění zakázky představuje mytí nálezů, jejich rekonstrukci nebo restaurování, zpracování příslušné dokumentace a celkové vyhodnocení nálezů. Plnění zakázky bude ukončeno závěrečnou nálezovou zprávou za každý z výzkumů. Soubor bude zpracován komplexně, nelze podat nabídku pouze na jednotlivý výzkum.

 

2.1.  Místo plnění, zahájení a ukončení doby plnění veřejné zakázky:

Místo plnění: Ústecký kraj

Předpokládané zahájení a ukončení doby plnění: březen - prosinec 2008

3.      Lhůta a místo pro podání nabídek:

Lhůta pro podání nabídek: do 8. 2. 2008, 14.00 hodin

Místo pro podání nabídek: 

Zájemci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené                          VÝZVA Ev. č. VZ-KP-2/INV/2007 – „Technické zpracování a odborné vyhodnocení archeologických výzkumů v Ústeckém kraji v roce 2008“ a výzvou „NEOTVÍRAT“. Obálka, či jiný obal a samotná nabídka, budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem zájemce).

Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech v pondělí a středu od 08:00 do 17:00 hod., v úterý a čtvrtek od 8.00 do 16:00 hod.,  a v pátek od 8.00 do 14:00 hod. do podatelny  na níže uvedené adrese.

Dodavatelé mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele :

Ústecký kraj

Krajský úřad – odbor kultury a památkové péče

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

4.      Požadavky na prokázání splnění kvalifikace:

4.1.  Základní kvalifikační předpoklady

   dle § 53 odst. 1 písmeno a) až i) zákona čestným prohlášením (§ 62 odst. 2 zákona)

4.2.  Profesní kvalifikační předpoklady

   dle § 54 písmene a) zákona s tím, že zájemce doloží výpis z obchodního rejstříku  či jiné evidence, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů, ne starší 90 dnů, v originále nebo úředně ověřeném stejnopisu; 

   dle § 54 písmene d) zákona s tím, že zájemce doloží doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje (oprávnění k archeologickým výzkumům podle § 21 zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, v platném znění) v originále nebo úředně ověřeném stejnopisu.

4.3.      Hodnotící kritéria:

Zadavatel hodnotí předložené nabídky podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny. Maximální nabídková cena  může činit 5 mil. Kč.

 

4.6.1.Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně:

Uchazeč s nabídkou předloží projekt, ve kterém zpracuje předmět zakázky a nabídkovou cenu v Kč, ve vazbě na předmět veřejné zakázky a předpokládaný čas plnění.Tato nabídková cena bude nejvýše přípustnou. Projekt bude obsahovat veškeré práce, služby a výkony nutné k řádnému provedení této veřejné zakázky.

Do uznaných nákladů projektu lze zahrnout položky v rozsahu ustanovení §3 Nařízení vlády č. 461/2002 Sb., u plátců DPH v ceně bez DPH.

4.6.2.Platební podmínky:

50% dotace bude poskytnuto v prvním pololetí 2008 do šedesáti dnů od podpisu smlouvy, 50% ve druhém pololetí 2008.

   Podmínky vyúčtování poskytnutých finančních prostředků budou upraveny ve Smlouvě o

   poskytnutí účelové podpory výzkumu k provedení veřejné zakázky.

  

4.6.3.Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny :

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny.

 

4. 7.     Lhůta pro žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám: do 3. 2. 2008

4. 8.     Lhůta, po kterou jsou dodavatelé nabídkami vázáni činí:  do 31. 3. 2008. Tuto skutečnost jsou zájemci povinni v nabídce prohlásit.

 

4. 9.     Prohlídka místa/předmětu plnění:

S rozsahem zakázky se lze seznámit, po předchozí dohodě s kontaktní osobou (viz. čl. 1),  ve skladu nezpracovaného archeologického materiálu v Mostě.

 

4. 10.Termín a místo otevírání obálek:

Termín:    11.2. 2008 od 10.00 hodin

Místo:      Krajský úřad Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48, 400 02  Ústí nad Labem

 

4. 11.Požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku podá zájemce písemně v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.

Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude u fyzických osob potvrzena zájemcem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem zájemce nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží zájemce v nabídce plné moci, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady zájemce předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.

Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna na bílém papíře a nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídka bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy  (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). V případě, že z technických důvodů by bylo obtížně proveditelné vyhotovení v jednom svazku, je možno nabídku rozčlenit do potřebného počtu svazků, avšak v tomto případě musí být vyhotoveno prohlášení, jež bude nedílnou součástí nabídky, o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.

Návrh  smlouvy o dílo bude zpracován na základě přílohy č. 1 této výzvy, do které  zájemce doplní příslušné údaje dle své nabídky.

Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení zájemce potvrzené u fyzických osob zájemcem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem zájemce dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu zájemce, které stanoví celkový počet listů v nabídce.

4. 12.Závazné členění tištěné nabídky

Zájemce podá tištěnou nabídku v souladu s tímto závazným členěním :

a)      obsah nabídky,

b)      krycí list, který bude obsahovat i nabídkovou cenu,

c)      doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky,

d)      vlastní nabídka zájemce, včetně projektu a cenové nabídky,

e)      doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny  (kalkulace, příp. položkový rozpočet prací),

f)       návrh smlouvy,

g)      prohlášení o vázanosti nabídkou a počtu stránek, příp. o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.

Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování stran nabídky.

 

 

 

 

4. 13.Práva zadavatele :

Nabídku nelze považovat za návrh na uzavření smlouvy. Zájemci podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření smlouvy se zadavatelem. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uváděné dodavatelem v nabídce. Výběrem nejvhodnější nabídky dodavateli nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění. Zadavatel si vyhrazuje právo využít jen část předložené nabídky.

 

 

 

 

 

 

                                                                                 

Ing. Jiří Šulc

hejtman Ústeckého kraje

 
Zodpovídá: PhDr. Adam Šrejber, Ph.D.
Vytvořeno / změněno: 25.1.2008 / 25.1.2008 | Zveřejnit do: 8.2.2008
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém