„Brněnským Regiontourem letos zahajujeme cestu po dvanácti veletrzích cestovního ruchu. Dvakrát budeme Bránu do Čech prezentovat u nás a desetkrát v zahraničí, kde míříme především na německý trh,“ vysvětluje hejtmanka Jana Vaňhová.
Ani letos se Ústecký kraj z Brna nevrací z prázdnou. Právě kampaň Brána do Čech vyhrála Velkou cenu cestovního ruchu. Třetí místo ve stejné kategorii, tedy Nejlepší jednotná kampaň, získala o.p.s. České Švýcarsko. „Vloni jsme s Bránou do Čech vyhráli dílčí část kampaně, a to 1. místo v kategorii Nejlepší turistický webový portál. Letos jsme odbornou porotu i návštěvníky zaujali komplexní nabídkou marketingových aktivit, ať už webem, turistickým průvodcem, propagačními letáky nebo mapami a zcela jasně potvrdili, že Brána do Čech je nejlepší marketingová kampaň na podporu cestovního ruchu v České republice,“ doplnil Radek Vonka, radní pro regionální rozvoj a cestovní ruch.
Nové propagační materiály na stánku si prohlédla hejtmanka Jana Vaňhová a radní Radek Vonka
Radní Vonka převzal cenu z rukou náměstka ministra pro místní rozvoj Janeby a ředitele Brněnského výstaviště.
Nový stánekÚsteckého kraje - Brána do Čech
Regiontour navštívil i náměstek hejtmanky Pavel Kouda
Ředitelé všech čtyř destinačních agentur navštívili stánek Ústeckého kraje