Během jeho působení se rozšířila kapacita školy
z 13 žáků na 60. Spolu se svými kolegy vytvořil tým, který se věnuje vzdělávání
žáků s poruchami řečové komunikace. Logopedická škola má vysoký odborný
kredit nejen v rámci Ústeckého kraje, ale i v dalších krajích.
Ač již Bednář neřídí měcholupskou školu, stále se
věnuje rozvoji školské logopedie. Spoluzaložil Asociaci logopedů ve školství,
která zajišťuje vzdělávání pedagogické veřejnosti v oboru logopedie a
vzdělávání logopedů a speciálních pedagogů ve školství ve specializačním studiu.
V jejím čele stojí dodnes. Asociaci byla udělena akreditace MŠMT na další
vzdělávací programy.
Je zároveň spoluautorem v projektu ÚK Podpora
úspěšnosti ve vzdělávání v Ústeckém kraji - PROKOM a v projektu IKAP B2,
kde spoluorganizuje podporu žákům z jiného sociokulturního prostředí a
žákům se speciálně vzdělávacími potřebami. V rámci obou projektů bylo
podpořeno 67 základních Ústeckého kraje.
Věříme, že i když jeho dráha ředitele školy končí,
bude se ještě aktivně účastnit na rozpracovaných projektech a pracovních úkolech
v logopedické koordinaci Ústeckého kraje a NPI Praha.