Orientační nabídka


 

Žádost

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručená povinnému subjektu dne 21. 12. 2018.
 

Odkazy


 
 

Dotaz žadatele:

„… podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů Vás žádám o zodpovězení otázek v souvislosti s právě prováděnou rekonstrukcí budovy Dětského domova, Základní školy praktické, Praktické školy a Školní jídelny v Dlažkovicích, čp. 1, 411 15 Třebívlice a zaslání kopií požadovaných dokumentů, viz níže:

1. Jaká byla předpokládaná cena realizace stavby uvedená ve výzvě zadavatele veřejné zakázky.

2. Zaslání kopie protokolu o otevírání obálek.

3. Zaslání kopie protokolu o hodnocení nabídek.

4. Jaké uvedl vítězný uchazeč poddodavatele.

5. Datum, kdy má být dle smlouvy o dílo rekonstrukce dokončena.

6. Zda-li byl uzavřen dodatek ke smlouvě o dílo: pokud ano, tak na jaký článek původní smlouvy o dílo a jeho obsah.

7. Kdo vykonává stavební dozor:

a) za Krajský úřad Ústeckého kraje,

b) za  Měú Lovosice stavební odbor,

c) za Dětský domov, ZŠP, PrŠ a ŠJ Dlažkovice.

8. Zaslání kopií zápisů ze všech dosud provedených kontrolních dnů.

9. Zda byla na akci poskytnuta dotace, pokud ano, od jakého poskytovatele a v jaké výši.“.


Odpověď:

 

Na základě Vaší žádosti o poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů Vám v souvislosti s akcí „Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna Dlažkovice – oprava fasády a balustrád, rekonstrukce příjezdové cesty a chodníků“ níže sdělujeme odpovědi:

  1. Předpokládaná hodnota stavebních prací uvedená ve výzvě zadavatele veřejné zakázky a stanovená dle kontrolního rozpočtu projektanta byla ve výši 16 586 377,38 Kč bez DPH. Kompletní zadávací dokumentace je veřejně dostupná na profilu zadavatele.

  2. Kopie Protokolu o otevírání obálek je přílohou č. 1 tohoto dokumentu.

  3. Kopie Zprávy o hodnocení je přílohou č. 2 tohoto dokumentu.

  4. Vybraný dodavatel uvedl ve své nabídce a ve Smlouvě o budoucí smlouvě budoucího poddodavatele společnost STRABAG Rail a.s., Železničářská 1385/29, 400 03 Ústí nad Labem, Střekov, IČO: 25429949. Tato informace je veřejně dostupná na profilu zadavatele v Písemné zprávě zadavatele.

  5. Dle Smlouvy o dílo měla být akce dokončena do 44 týdnů od předání staveniště. Dodatkem č. 1 činí termín plnění 54 týdnů od předání staveniště. Předání staveniště proběhlo dne 15. 3. 2018. Termín dokončení může být dále ovlivněn skutečnostmi uvedenými ve čl. II smlouvy o dílo. Smlouva o dílo vč. dodatků je zveřejněna v Registru smluv.

  6. Ke Smlouvě o dílo byly uzavřeny dva dodatky:

Dodatek č. 1

– změna článku II. Doba a místo plnění díla, bod 1:

původní znění:

  1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v celém rozsahu do 44 týdnů od předání staveniště.

nové znění:

Čl. II., bod 1. se ruší v celém rozsahu a nahrazuje se tímto zněním:

  1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v celém rozsahu do 54 týdnů od předání staveniště dne 15. 3. 2018.

 

 – změna článku III. Cena díla a platební podmínky, bod 1:

původní znění:

  1. Cena díla je sjednána ve výši 14 168 455,67 Kč (slovy: čtrnáctmilionůstošedesátosmtisícčtyřistapadesátpět korun českých) bez DPH tj. 17 143 831,36 Kč (slovy: sedmnáctmilionůstočtyřicettřitisícosmsettřicetjedna korun českých a třicetšest haléřů) s 21 % DPH.

Cena díla se rovná ceně plnění veřejné zakázky VZ-INV-173/INV/2017/SP s názvem „Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna Dlažkovice – oprava fasády a balustrády, rekonstrukce příjezdové cesty a chodníků“ uvedené v nabídce zhotovitele ze dne 24. 11. 2017.

nové znění:

Čl. III., bod 1. se ruší v celém rozsahu a nahrazuje se tímto zněním:

  1. Nová cena díla je sjednána ve výši 14 800 882,15 Kč (slovy: čtrnáctmilionůosmsettisíc osmsetosmdesátdva korun českých a patnáct haléřů) bez DPH tj. 17 909 067,40 Kč (slovy: sedmnáctmilionůdevětsetdevěttisícšedesátsedm korun českých a čtyřicet haléřů) s 21 % DPH.

Původní cena díla je upravena o přípočty rozpočtových položek dle ZL č. 1 a ZL č. 2, které jsou nedílnou přílohou tohoto dodatku v hodnotě 632 426,48 Kč bez DPH.

Cena díla se rovná ceně plnění veřejné zakázky č. VZ-INV-173/INV/2017/SP s názvem „Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna Dlažkovice – oprava fasády a balustrády, rekonstrukce příjezdové cesty a chodníků“ uvedené v nabídce zhotovitele ze dne 24. 11. 2017 a vícepracím dle ZL č. 1 a ZL č. 2.


Dodatek č. 2

- změna článku III. Cena díla a platební podmínky, bod 1:

nové znění:

Čl. III., bod 1. se ruší v celém rozsahu a nahrazuje se tímto zněním:

  1. Nová cena díla je sjednána ve výši  16 190 524,11 Kč (slovy:  šestnáctmilionů stodevadesáttisícpětsetdvacetčtyři korun českých a jedenáct haléřů) bez DPH tj. 19 590 534,17 Kč (slovy: devatenáctmilionůpětsetdevadesáttisícpětsettřicetčtyři korun českých a sedmnáct haléřů) s  21 % DPH. 

     Původní cena díla dle smluvního dodatku č. 1 je upravena o přípočty rozpočtových položek dle ZL č. 3, který je nedílnou přílohou tohoto dodatku v hodnotě 1 389 641,96 Kč bez DPH.

Cena díla se rovná ceně plnění veřejné zakázky č. VZ-INV-173/INV/2017/SP s názvem „Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna Dlažkovice – oprava fasády a balustrády, rekonstrukce příjezdové cesty a chodníků“ uvedené v nabídce zhotovitele ze dne 24. 11. 2017, ve smluvním dodatku č. 1 a vícepracím dle ZL č. 3.


7. Za stavebníka, tedy za Ústecký kraj, vykonává technický dozor stavebníka v souladu se stavebním zákonem společnost       Milštejn, s.r.o., Na Malém Klínu 1787/24, 182 Praha – Libeň, IČO: 25432842. O informace za MěÚ Lovosice musíte požádat o poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů dotčený úřad. Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna Dlažkovice p.o. není stavebník a tudíž nevykonává stavební dozor dle příslušného zákona. 


8. Kopie zápisů ze všech dosud provedených kontrolních dnů je přílohou č. 3 tohoto dokumentu.

9. Na akci nebyla poskytnuta dotace.




 
Zodpovídá: Mgr.Sylva Smutná
Vytvořeno / změněno: 4.1.2019 / 4.1.2019
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém