Dotaz žadatele:
1. žádost (doslovný výňatek)
„1) Průřezový a odvětvový rozpočet povinného subjektu na rok 2019, kapitálové výdaje a plánované investice (název činnosti, popis, objem finančních prostředků, doba realizace, finanční spoluúčast cizích subjektů).
2) Organizační a pracovní řád v aktuálním znění včetně organizační struktury povinného subjektu.
3) Předpisy BOZP v aktuálním znění.
4) Předpisy v oblasti ochrany osobních údajů a elektronické evidence s dosahem na novou právní úpravu komunitárního práva, úplné znění v aktuálním stavu.
5) Právní, technická a organizační opatření pro přístup osob se zdravotním postižením k činnosti povinného subjektu (Úmluva OSN o právech osob se zdravotním postižení).
6) Jmenovitý aktuální seznam nemovitého majetku ve vlastnictví nebo správě povinného subjektu se uvedením typu stavby nebo pozemku, parc. číslo, popisné číslo, stručný popis a způsob užívání (administrativa, obchody apod.)
7) Působnost odborných organizací i spolků u povinného subjektu (název, IČO, sídlo, typ a zaměření, působnost, statut) včetně aktuálního znění kolektivní smlouvy nebo jiného zakladatelského dokumentu.
2. žádost (doslovný výňatek)
1) Jmenný seznam funkcionářů kraje včetně jmenného seznamu členů orgánů kraje v aktuálním znění (jméno, příjmení, funkce, datum vzniku, politická příslušnost, rok narození).
2) Jmenný seznam zaměstnanců kraje do úrovně vedoucího oddělení v aktuálním znění (jméno, příjmení, funkce, vznik pracovního poměru, rok narození).
3) Celkový počet zaměstnanců povinného subjektu ke dni 1.5.2019, platové podmínky managementu povinného subjektu (hejtman, náměstci, ředitel kanceláře hejtmana), průměrná měsíční mzda brutto zaměstnanců povinného subjektu k 1.5.2019.
4) Jmenný seznam externích pracovníků povinného subjektu z řad advokátů, soudních exekutorů a bezpečnostní služby k 1.5.2019 (název, IČO, sídlo, odpovědní zástupce, druh externí spolupráce, způsob odměňování, stanovený limit objemu finančních prostředků na rok 2018, datum ukončení smluvního vztahu, opce, pověřený zástupce za povinný subjekt).
5) Počet stížností, podaných na zaměstnance nebo funkcionáře povinného subjektu za rok 2018 (druh stížnosti, způsob vyřízení, rozlišení na oprávněné, částečně oprávněné, nedůvodné).
6) V kolika případech podával zástupce povinného subjektu trestní oznámení na osoby, jejichž činnost souvisela s plněním úkolů povinného subjektu za rok 2015, 2016, 2017 a k 1. 7. 2018 /oznamovatel, podezřelá osoba, druh činnosti, výsledek šetření, postavení povinného subjektu v adhezním řízení, aktuální stav).
7) Jmenný seznam zřizovaných subjektů povinným subjektem s rozlišením podle typu činnosti (název, IČO, adresa, statutární zástupce, kontakt) v aktuálním stavu.
8) Popis součinnosti s orgány Vězeňské služby ČR pro zaměstnávání vězněných osob v rámci působnosti povinného subjektu (název projektu nebo aktivity, odpovědná osoba, popis činnosti, zástupce Vězeňské služby ČR, objem finančních prostředků, termíny realizace.
9) Připravenost povinného subjektu pro zřizování vězeňských zařízení pro výkon vazby i trestu v rámci kraje.
10) Jmenný seznam zařízení, která poskytují vězněným osobám materiální, poradenskou i technickou pomoc v gesci povinného subjektu nebo s jeho pomocí v aktuálním stavu (název, IČO, sídlo, odpovědná osoba, popis činnosti, kapacita osob, počet zaměstnanců i externích spolupracovníků, srovnávací tabulka žadatelů a klientů za rok 2018 a k 1. 5. 2019).“.
Odpověď:
Žádost evidovaná pod JID: 80386/2019/KUUK (dále jen „1. žádost“) obsahuje 7 bodů požadovaných informací. Povinný subjekt Vám tímto poskytuje informace požadované pod bodem 1), který zní, cit.:
1) Průřezový a odvětvový rozpočet povinného subjektu na rok 2019, kapitálové výdaje a plánované investice (název činnosti, popis, objem finančních prostředků, doba realizace, finanční spoluúčast cizích subjektů).
Průřezový a odvětvový rozpočet povinného subjektu na rok 2019 je zveřejněn na webových stránkách povinného subjektu. Dle ust. § 6 odst. 1 InfZ Vám povinný subjekt zasílá odkaz na internetovou stránku, kde se požadovaná informace pod bodem 1) žádosti nachází.
https://www.kr-ustecky.cz/assets/File.ashx?id_org=450018&id_dokumenty=1730776
Kapitálové výdaje a plánované investice (název činnosti, popis, objem finančních prostředků, doba realizace, finanční spoluúčast cizích subjektů) - ve zveřejněném rozpočtu jde zejména o kapitoly:
Odbor regionálního rozvoje – str. 106
Odbor investiční – průmyslová zóna Triangle – str. 206
Odbor investiční – akce kryté úvěrem 2017 – 2021 – str. 216
Fond investic a oprav Ústeckého kraje – str. 250
Peněžní fondy Ústeckého kraje – str. 285
Žádost evidovaná pod JID: 80391/2019/KUUK (dále jen „2. žádost“) obsahuje 10 bodů požadovaných informací. Povinný subjekt Vám tímto poskytuje informace požadované pod bodem 1), který zní, cit.:
1) Jmenný seznam funkcionářů kraje včetně jmenného seznamu členů orgánů kraje v aktuálním znění (jméno, příjmení, funkce, datum vzniku, politická příslušnost, rok narození).
Vyžádané informace ve 2. žádosti pod bodem 1) je zveřejněna na webových stránkách povinného subjektu. Dle ust. § 6 odst. 1 InfZ Vám povinný subjekt zasílá odkaz na internetovou stránku, kde se požadovaná informace nachází.
https://www.kr-ustecky.cz/hejtman-a-namestci/d-1642914/p1=204834
https://www.kr-ustecky.cz/seznam-radnich/os-7795/p1=204833
https://www.kr-ustecky.cz/zastupitelstvo-kraje/os-7895/p1=204832
Datum vzniku funkce u funkcionářů a členů orgánů kraje: 8. 10. 2016
Povinný subjekt Vám sděluje, že zčásti nevyhovuje požadovaným informacím pod bodem 1) ve 2. žádosti v rozsahu „rok narození“. Povinný subjekt v zákonné lhůtě vydá rozhodnutí o částečném odmítnutí dle § 15 odst. 1 InfZ.