Dotaz žadatele:
„Vážení,
dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, vás žádám o následující
informace:
· podrobný strukturovaný přehled výdajů vyčleněných v rozpočtu Ústeckého kraje pro roky 2019 a 2020 na aktivity určené na propagaci kraje, PR, marketing a související služby,
· přehled aktivit, které zatím byly v loňském i letošním roce z těchto výdajů realizovány,
· seznam případných dodavatelů marketingových a souvisejících služeb,
· pokud byly realizovány také online kampaně, žádám o přehled útrat včetně vyčíslení nákladů na zobrazení reklamy a/nebo cen za kliknutí a konverze – ideálně mi zašlete prosím výpis z online reklamních systémů (například Facebook Business, Sklik, GooogleAds).“
Odpověď:
Povinný subjekt poskytuje dle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ v souladu se žádostí následující informace.
K níže uvedeným bodům žádosti pod odrážkami 1 až 3:
· podrobný strukturovaný přehled výdajů vyčleněných v rozpočtu Ústeckého kraje pro roky 2019 a 2020 na aktivity určené na propagaci kraje, PR, marketing a související služby,
· přehled aktivit, které zatím byly v loňském i letošním roce z těchto výdajů realizovány,
· seznam případných dodavatelů marketingových a souvisejících služeb,
Povinný subjekt sděluje, že všechny uzavřené smlouvy a objednávky v hodnotě nad 50 000 Kč bez DPH jsou povinně zveřejněny v registru smluv na webu: https://smlouvy.gov.cz/.
Rok 2019 - čerpáno z rozpočtu – částky jsou uvedeny v Kč včetně DPH:
· tisk krajských novin ÚK: 3.275.380,92 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· distribuce krajských novin ÚK: 1.463.296,56 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· předtisková příprava krajských novin ÚK: 113.256,00 Kč
(Regionální vydavatelství, s. r. o.)
· monitoring médií: 112.032,00 Kč
(Newton Media, a. s.)
· hodnocení publicity ÚK: 169.400,00 Kč
(Milan Vodička)
· výroba reportáží a jejich zpracování pro web z akcí ÚK: 501.000,00 Kč
(Mistral TV produkce, s. r. o.)
· výroba rozhlasových spotů a jejich vysílání: 757.885,25 Kč
(Radiohouse, s. r. o.)
· vysílání rozhlasových spotů na Českém rozhlasu Sever: 273.217,60 Kč
(Český rozhlas Sever)
· předtisková příprava a grafické práce (letáky, plakáty, pozvánky): 51.836,00 Kč
(Jiří Vondráček)
· předtisková příprava a tisk brožury Kardiocentrum do tištěných periodik: 115.913,00 Kč
(Jasnet, spol. s r. o.)
· výroční zpráva ÚK za rok 2018: 68.728,00 Kč
(Aa Group, s. r. o.)
· ročenka ÚK za rok 2018: 50.820,00 Kč
(Severočeský Metropol, a. s.)
· PF 2019: 51.155,00 Kč
(různí dodavatelé)
· inzerce v Denících – redakční články a příloha EXTRA: 827.222,55 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· inzerce v periodiku METROPOL: 205.700,00 Kč
(Severočeský Metropol, a. s.)
· inzerce v periodiku Homér a na homerlive.cz: 165.770,00 Kč
(Media Info Systém, a. s.)
· inzerce na e-deniky.cz: 302.500,00 Kč
(Oldřich Hájek – Regionální on-line deníky)
· on-line bannery na iDNES.cz – prezentace akcí Rodinného stříbra ÚK: 293.304,00 Kč
(MAFRA, a. s.)
· Prezentace v časopisu Krásný rok 02, 5, 8 a 10/2019: 121 000,00
Deco Media s.r.o.
· Prezentace v časopise KAM po Česku - Labská stezka, Zážitková turistika v Krušných horách, Královská města na Ohři a Průvodce Českým středohořím: 74 536,00
Vydavatelství KAM po Česku, s.r.o.
· Dráha NPČŠ (16.3.2019), Zahájení chmelařské sezóny (23.3.2019), Labská stezka, jaro ČS (6.4.2019), Zahájení turistické sezóny DP (20.4.2019), Krušnohorská magistrála (27.4.2019), Návštěvnická karta (18.5.2019), Podhřipsko - lodí za vínem (25.5.2019), Den Ohře (22.6.2019), Zážitky v Krušných horách (29.6.2019), TOP nabídka léto (4.7.2019), Barokní trojúhelník ZČ (13.7.2019), UNESCO hornictví (20.7.2019), Podzim na vesnici 17.8.2019, Verneřicko (17.8.2019), Dočesná (24.8.2019), Zima v ČS (7.9.2019), Lyže a běžky (26.10.2019): 176 000,00
MAFRA, a.s.
· Prezentace v časopisu Moje země 2019: 67 760,00
MOJE ZEMĚ ČESKO s.r.o.
· Prezentace v časopisu Homér: 116 160,00
Media Info System a.s.
· Prezentace ÚK v časopisu Epocha: 121 000,00
RF HOBBY s.r.o.
· Zajištění expozice Reisemesse Dresden a HolidayWorld: 1 403 842,00
Petr Nový
· Reisemesse Dresden 2019 - vystavovatelské průkazy: 29 967,08
ORTEC Messe und Kogress GmbH
· Reisemesse Dresden 2019 - prezentace Českého porcelánu: 21 890,24
Český porcelán, a.s.
· Toursalon Poznaň - realizace expozice, grafika: 27 491,20
Rapid, akciová společnost
· Holiday World 2019 - vystavovatelské průkazy: 26 499,00
ABF EXPO PRAHA, a.s.
· F.RE.E Mnichov 2019 - prezentace Český porcelán: 36 559,14
Český porcelán, a.s.
· Prezentace Blesk - 4x Krásné Ústecko, 3x Krásná Praha, 3x celorepubliková příloha:290.248,00
CZECH NEWS CENTER a.s.
· Reklamní banner na veletrh v Mnichově : 54 237,04
Česká centrála cestovního ruchu
· Prezentace ÚK v časopisu Travel profi 2019: 60 500,00
Eva Kovářová
· For Bikes 2019 - zajištění služeb: 11 416,00
ABF, a.s.
· zajištění presstripu pro delegaci z Ruska: 10 252,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· prezentace ÚK v rámci katalogu Vinařské Litoměřice 2019: 36 300,00
ORTOPEDICKÉ CENTRUM s.r.o.
· Prezentace ÚK v roce 2019 - 2x Muzejní noviny, Letní noviny a Podzim rodinná dovolená: 49 501,00
Ramazo s.r.o.
· FOR BIKES 2019 - komplexní zajištění expozice: 49 650,00
Jana Nová
· Propagace Hornické krajiny a Cykloregionu Krušné hory: 200 000,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· propagace v měsíčníku ENTER - Ústí/Děčín - 12xA6 - 04 až 12/2019: 37 608,00
Emil Dvořák
· Proznačení turistické trasy pro vozíčkáře - 1. část: 150 000,00
Klub českých turistů Ústeckého kraje
· Proznačení turistické trasy pro vozíčkáře - 2. část: 79 980,00
Klub českých turistů Ústeckého kraje
· MITT Moskva - spedice+ průkazy: 22 808,50
Rapid, akciová společnost
· ATM Dubaj - spedice + průkazy : 24 200,00
Rapid, akciová společnost
· seriál Most!: 400 000,00
Česká televize
· Mobilní turista - prezentace ÚK: 36 300,00
GOWAY s.r.o.
· prezentace ÚK v Cykloturistickém průvodci: 54 450,00
Jan Křeček
· prezentace ÚK v pořadu Bikesalon: 36 300,00
Bikesalon s.r.o.
· Slavnostní předání cen - Jeden kraj 3 ZOO: 18 150,00
České Švýcarsko o.p.s.
· prezentace ÚK v časopisu Lidé a Země (3x): 54 450,00
CZECH NEWS CENTER a.s.
· Prezentace ÚK v časopisu Koktejl (4x): 60 500,00
CZECH PRESS GROUP a.s.
· Prezentace golfových hřišť v ÚK v časopise Hrajeme golf: 60 500,00
Hrajemegolf.cz
· Prezentace ÚK v publikaci Zážitky v Českosaském Švýcarsku: 30 129,00
České Švýcarsko o.p.s.
· presstrip pro novináře ze SRN: 25 204,30
České Švýcarsko o.p.s.
· Influencer trip z Velké Británie: 38 211,11
České Švýcarsko o.p.s.
· LEO Express (jaro,léto, podzim), časopis LOL jaro, Komora a Czech Travelogue: 197 000,00
Petr Frindt
· Prezentace v časopisu TIM 12xA4 a Praktický průvodce 4xA5: 200 497,00
EUROCARD s.r.o.
· presstrip pro novináře ze SRN: 7 478,00
Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.
· Propagace ÚK v rámci kabelové Czech - American TV: 49 600,00
Czech-American TV Herald
· Trip pro influencery z Velké Británie: 13 153,00
Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.
· MyWings CZ (3x) a MyWings PL (1x): 215 000,00
C.O.T. CZ s.r.o.
· Fam trip pro regionální pobočky ruské cestovní kanceláře DVM: 29 613,00
Destinační agentura České středohoří, o.p.s.
· Fam trip pro regionální pobočky ruské cestovní kanceláře DVM: 25 647,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· 4 x COT a 1x OK Čechija: 155 000,00
CORMADISE s.r.o.
· Prezentace v novinách Metropol (3x banner, 3x článek): 59 895,00
Severočeský Metropol a.s.
· Zajištění presstripu pro polské zastoupení CzechTourismu: 39 070,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· inzerce v přílohách Deníků: 60 094,65
Vltava Labe Media a.s.
· MICE trip pro čínské cestovní agentury: 55 113,00
Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.
· prezentace ÚK na čínskách sociálních sítích: 43 316,00
Shanghai Jungle Ltd.
· Wochenkurier (2x) a Regio Revue (3x): 88 935,00
Agentura IS Teplice s.r.o.
· Katalaog MICE: 6 655,00
Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.
· Presstrip pro novináře z Francie: 17 465,00
České Švýcarsko o.p.s.
· Presstrip v Krušných horách: 26 520,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· Presstrip pro novináře z Irska: 46 698,00
Ing. Petra Czastková
· Influencer trip pro p. Miyazakiho: 5 059,00
Destinační agentura Dolní Poohří, o.p.s.
· Zajištění prezentace turistické nabídky: 6 340,00
České Švýcarsko o.p.s.
· Presstrip pro holandské novináře: 39 158,00
Ing. Petra Czastková
· Presstrip pro blogerku ze SRN: 25 183,00
Ing. Petra Czastková
· zpracování videospotu na online kampaň Krušné hory: 2 000,00
ŽIVÝ KRAJ - destinační agentura
· presstrip pro novináře z Nizozemí (19.-20.9.2019): 45 244,00
Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.
· presstrip pro novináře z Nizozemí (17.-18.9.2019): 57 288,00
České Švýcarsko o.p.s.
· Kompletní zajištění famtripu pro lékaře ruských drah: 14 066,00
Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.
· Kompletní zajištění famtripu pro lékaře ruských drah: 23 029,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· presstrip pro blogery z Holandska (25.-27.9.2019): 19 785,00
České Švýcarsko o.p.s.
· presstrip pro zástupce Czech American TV: 2 750,00
Destinační agentura Dolní Poohří , o.p.s.
· presstrip pro zástupce Czech American TV: 5 324,00
Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.
· časopis Reflex, Blesk.cz a komerční příloha Blesk zdraví: 124 448,50
CZECH NEWS CENTER a.s.
· Presstrip pro novináře z Permu: 7 420,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· Prezentace ÚK na roadshow Discover Czech Specials: 39 600,00
Destinační agentura Dolní Poohří , o.p.s.
· Famtrip čínských cestovních kanceláří: 8 500,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· Zajištění tlumočení při naráčení reportáže: 8 470,00
Rakyta & Miozgová s.r.o.
· famtrip pro zástupce cest.kanceláří Novosibirsk: 4 120,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· Zajištění presstripu pro polské zastoupení CzechTourismu: 51 449,00
Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.
· Zajištění presstripu pro polské zastoupení CzechTourismu: 26 182,00
Destinační agentura Dolní Poohří, o.p.s.
· Vytvoření 4 druhů prezentací: 59 895,00
NOESIS s.r.o.
· Pořad Výleťák (4 díly): 302 500,00
Seznam.cz, a.s.
· Radiové spoty k propagaci města Krupka – UNESCO: 49 000,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· časopis Smart Wings a ČSA zima 2019: 50 000,00
C.O.T. CZ s.r.o.
· prezentace ÚK v časopisu TIM - zimní speciál: 36 300,00
EUROCARD s.r.o.
· Online kampaň 2019: 2 296 580,00
NOESIS, s.r.o.
· Propagace ÚK v Praze a krajských městech (outdoor, CLV, metro, LCD): 2 383 700,00
RE-DIRECT, s.r.o.
· Reisemessse Dresden 2020 - registační poplatek: 3 796,52
ORTEC Messe und Kogress GmbH
· Holiday World 2020 – poplatky: 43 560,00
ABF, a.s.
· Propagační kampaň v mobilní aplikaci: 60 052,00
iPublishing, s.r.o.
· Prezentace ÚK v Kalendáři KČT: 10 500,00
Klub českých turistů
· Prezentace v knize Československo - cestovní informátor 2020: 29 040,00
Joma Travel, s.r.o.
· Propagace ÚK jako vhodné destinace pro aktivní dovolenou: 28 518,71
Snow, Active and Cycle Traveller
· Prezentace v příloze Deníků - Česko zpívá koledy: 12 100,00
Vltava Labe Media a.s.
· 2x článek 1/2 A3: 36 300,00
Severočeský Metropol a.s.
· Prezentace ÚK v rádiu Impuls a Kiss: 59 590,08
Media Club, s.r.o.
· Famtrip zástupců touroperátora : 4 113,00
Destinační agentura Krušné hory o.p.s.
· Grafické služby pro Dopravu Ústeckého kraje (dále jen „DÚK“): 228 448,00
· Drobný materiál pro DÚK (kalendáře, letáky, jízdní řády, plakáty): 890 106,40
· Propagace pro DÚK: 196 625,00
· Služby pro DÚK: 125 840,00
ROK 2020 - čerpáno z rozpočtu - částky jsou uvedeny včetně DPH (některé smlouvy ještě nejsou vyčerpány, plnění je na celý rok):
· spoty zima v rádiu Impuls a Kiss: 59 590,08
MEDIA CLUB, s.r.o.
· spoluvystavovatelé na veletrhu Reisemesse Dresden 2020: 32 069,00
ORTEC Messe und Kongress GmbH
· Zajištění prezentace Českého porcelánu Reisemesse Dresden 2020: 21 890,00
Český porcelán
· Toursalon Poznaň 2020 - služby v rámci veletrhu: 17 392,54
Rapid, akciová společnost
· Holiday World Praha 2020 - vystavovatelské průkazy: 28 736,00
ABF, a.s.
· Holiday World 2020 - vstup ve Snídani s Novou: 36 300,00
ABF, a.s.
· Zajištění expozice Reisemesse Dresden a HolidayWorld: 1 380 852,00
Petr Nový
· Prezentace MF Dnes + nativní reklama na www.idnes.cz: 290 400,00
MAFRA, a.s.
· Prezentace v časopisu Krásný rok: 121 000,00
Deco Media s.r.o.
· Prezentace v časopisu Epocha - Epocha na cesty: 132 338,00
RF HOBBY s.r.o.
· Prezentace Blesk - Krásné Ústecko, Krásná Praha, celorepublikové přílohy: 301 290,00
CZECH NEWS CENTER a.s.
· prezentace ÚK v rádiích (Impuls, Beat, Country rádio): 665 500,00
MEDIA CLUB, s.r.o.
· Prezentace v časopisu Kam po Česku: 59 895,00
Vydavatelství KAM po Česku s.r.o.
· Prezentace v novinách METROPOL: 121 000,00
Severočeský Metropol a.s.
· Prezentace Ústeckého kraje na portálech E-deníky: 326 700,00
Roman Sigmund
· Prezentace Úk v časopise ENTER UL a DC: 45 000,00
Emil Dvořák
· Prezentace ÚK v Deníku a tematických přílohách: 187 550,00
Vltava Labe Media a.s.
· Partnerský balíček 2020 CzechAmerican TV – vysílání: 49 800,00
Czech-American TV Herald
· Prezentace v Muzejních a Letních novinách 2020: 29 700,66
Ramazo s.r.o.
· prezentace ÚK v příloze Blesk - Letní cestování po Česku: 54 450,00
CZECH NEWS CENTER a.s.
· propagace v jednom dílu TV dokumentu v ČT2: 60 500,00
Snow Nomads s.r.o.
· Prezentace ÚK v časopise Komora a Bet he Best: 132 000,00
Petr Frindt
· RegioRevue, Wochenkourier: 302 500,00
Agentura IS Teplice s.r.o.
· Lidé a Země, Reflex: 121 605,00
CZECH NEWS CENTER a.s.
· prezentace ÚK v časopisu TIM: 169 884,00
EUROCARD s.r.o.
· propagační spot červenec a srpen na TV Seznam: 242 000,00
Seznam.cz
· Prezentace ÚK v časopise COT: 215 000,00
CORMADISE s.r.o.
· Grafické služby pro DÚK: 148 709,-
· Drobný materiál pro DÚK (kalendáře, letáky, jízdní řády, plakáty): 822 412,80,-
· Propagace pro DÚK: 480 975,-
· Služby pro DÚK: 138 303,-
údaje k termínu 19. 8. 2020
· tisk krajských novin ÚK: 1.561.844,90 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· distribuce krajských novin ÚK: 947.137,45 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· předtisková příprava krajských novin ÚK: 63.101,00 Kč
(Regionální vydavatelství, s. r. o.)
· monitoring médií: 59.382,76 Kč
(Newton Media, a. s. + Monitora Media, s. r. o.)
· výroba reportáží a jejich zpracování pro web z akcí ÚK: 199.000,00 Kč
(Mistral TV produkce, s. r. o.)
· předtisková příprava a grafické práce (letáky, plakáty, pozvánky): 3.990,00 Kč
(Aa Group, s. r. o.)
· výroční zpráva ÚK za rok 2019: 69.756,00 Kč
(Aa Group, s. r. o.)
· PF 2020: 62.179,23 Kč
(různí dodavatelé)
· inzerce v Denících – redakční články a příloha EXTRA: 436.704,73 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· inzerce v periodiku METROPOL: 278.300,00 Kč
(Severočeský Metropol, a. s.)
· inzerce na e-deniky.cz: 148.225,00 Kč
(Oldřich Hájek – Regionální on-line deníky)
· inzerce v periodiku TEMA: 79.860,00 Kč
(Okresní hospodářská komora Most)
· inzerce v periodiku HOSPITALin: 241.032,00 Kč
(Tallker, s. r. o.)
· inzerce v příloze Deníků Společně to zvládneme II: 151.588,00 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· rozhlasový magazín Ústeckého kraje: 60.500,00 Kč
(Radiohouse, s. r. o.)
· profesionální fotodokumentace akcí ÚK: 21.607,58 Kč
(Foto Studio H, s. r. o.)
· natočení pořadu České televize ČESKO ŘEŠÍ KLIMA: 114.950,00 Kč
(16:9 Productions, s. r. o.)
· natočení pořadu České televize CYKLOTOULKY: 108.900,00 Kč
(Egomotion, s. r. o.)
Plánované výdaje včetně DPH – uzavřené smlouvy na kalendářní rok 2020:
· tisk krajských novin ÚK: 2.677.448,00 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· distribuce krajských novin ÚK: 1.623.664,15 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· předtisková příprava krajských novin ÚK: 108.174,00 Kč
(Regionální vydavatelství, s. r. o.)
· monitoring médií: 122.907,76 Kč
(Newton Media, a. s. + Monitora Media, s. r. o.)
· výroba reportáží a jejich zpracování pro web z akcí ÚK: 605.000,00 Kč
(Mistral TV produkce, s. r. o.)
· předtisková příprava a grafické práce (letáky, plakáty, pozvánky): 121.000,00 Kč
(Aa Group, s. r. o.)
· inzerce v Denících – redakční články a příloha EXTRA: 951.961,45 Kč
(Vltava Labe Media, a. s.)
· inzerce v periodiku METROPOL: 290.400,00 Kč
(Severočeský Metropol, a. s.)
· inzerce na e-deniky.cz: 296.450,00 Kč
(Oldřich Hájek – Regionální on-line deníky)
· inzerce v periodiku TEMA: 186.475,52 Kč
(Okresní hospodářská komora Most)
· profesionální fotodokumentace akcí ÚK: 60.000,00 Kč
(Foto Studio H, s. r. o.)
· předtisková příprava a tisk brožury Kardiocentrum II do tištěných periodik: 110.027,72 Kč
(Ústecké tiskárny, s. r. o.)
· vysílání rozhlasových spotů: 302.500,00 Kč
(Media Club, s. r. o.)
· on-line bannery na iDNES.cz – prezentace akcí Rodinného stříbra ÚK: 293.304,00 Kč
(MAFRA, a. s.)
Přehled aktivit, které byly v tomto období v marketingu DÚK zatím realizovány
· Zpracování grafiky ve verzi pro tisk i pro elektronické užití - na skládačky, plakáty, letáky, brožury, jízdní řády, mapy, web, informativní samolepky, kalendáře a propagační tiskoviny DÚK
· Zpracování dopravních map kraje a měst DÚK
· Tisk informativních skládaček, plakátů, letáků, brožur, krajských jízdních řádů, dopravních, kalendářů a propagačních tiskovin DÚK
· Nákup vytištěných jízdních řádů pro národní park ze SRN
· Distribuce informačních tiskovin DÚK
· Výroba informativních samolepek DÚK
· Výroba boxů na propagační letáky DÚK
· Výroba informativních a propagačních videospotů DÚK
· Výroba cestovních knížek a zpracování výletů Tripper pro DÚK
· Využití fotografií na zakázku pro DÚK – do kalendářů a tiskovin
· Propagace DÚK na venkovních akcích a ve stojanech DÚK pro veřejnost – využití tištěných materiálů DÚK
· Výroba spotů a medializace na portálu E-deníky
· Výstava Dopravy Ústeckého kraje k pětiletému výročí
· Propagace DÚK online služby
· Propagační předměty pro DÚK
· Výroba maskota DÚK
Seznam případných dodavatelů marketingových a souvisejících služeb
· Jasnet, spol. s r.o.
· E-Smile
· Studio 071, s.r.o.
· Noesis, s.r.o.
· Jiří Bartoš – SLON, spol. s r.o.
· Durabo
· UniMark CZ, s.r.o.
· Pro-reklama, Pavel Urx
· Jabor pro s.r.o.
· Palm CZ s.r.o.
· Ing. Daniel Fiker
· Zdeněk Kompert
· Ondřej Hájek
· Mgr. Oldřich Bubeníček
· Druckerei Vetters GmbH&Co.KG
· SDV Direct World GmbH
· 3T consult GmbH
· Ewing Public Relations, s. r. o.
· Roman Sigmund
· Mgr. Petra Fekarová
· Jirout, reklamní agentura
· Miroslav Král – Dante
· Reklamní agentura Daniel s.r.o.
· David Urban
· Jumpee s.r.o.
· Studio Spirála s.r.o.
K níže uvedenému bodu žádosti pod odrážkou 4:
· pokud byly realizovány také online kampaně, žádám o přehled útrat včetně vyčíslení nákladů na zobrazení reklamy a/nebo cen za kliknutí a konverze – ideálně mi zašlete prosím výpis z online reklamních systémů (například Facebook Business, Sklik, GooogleAds).“
Odbor kancelář hejtmana spravuje oficiální profily na sociální síti Facebook https://www.facebook.com/usteckykrajzive/ a na webovém portálu YouTube https://www.youtube.com/c/Usteckykraj/. Tato činnost je pracovní náplní zaměstnanců Krajského úřadu Ústeckého kraje a oba profily jsou vedeny bezplatně.
Odbor regionálního rozvoje spravuje oficiální profily Brány do Čech na sociální síti Facebook a Instagram. Tato činnost je pracovní náplní zaměstnanců Krajského úřadu Ústeckého kraje a oba profily jsou vedeny bezplatně.
Přehled útrat na online kampaně včetně vyčíslení nákladů na zobrazení reklamy v DÚK
Správa a podpora sociálních sítí Facebook a Instagram (návrh grafiky, výroba grafiky, videí apod.).
rok 2019: 196 625,00 Kč
rok 2020: 471 900,00 Kč
Celková útrata za online kampaně na zobrazení reklamy 2019 a 2020: 93 184,42 Kč
Zobrazení reklamy: 2 859 106
Oslovených: 325 134
Průměrná cena
za zobrazení reklamy: 0,03259
Podrobné
ukazatele:
Kampaně engagementové
Spend: 74 205,97
průměrná cena za zájem o příspěvek: 0,17
Kampaně proklikové
Spend: 6 400,00
průměrná cena za kliknutí na odkaz: 1,29
Kampaně reachové
Spend: 1 796,14
průměrná cena za 1000 oslovených lidí: 18,56
Kampaně video
Spend: 6 582,65
průměrná cena za přehrání 2s za sebou jdoucích: 0,08
Kampaně Brand awarenessové
Spend: 2 700,00
průměrná cena na odhadovaný nárůst vybavení si reklamy / člověk: 1,21
Kampaně Page Likeové
Spend: 1500,00
průměrná cena za „To se mi líbí stránky“: 3,22
Přílohy:
1. Základní report o startu kampaně ZIMA V ÚK 11. - 12. 2019
2. Základní report kampaně ZIMA V ÚK 11. – 12. 2019
3. Závěrečný report kampaně Online kampaň 2019 – Noesis