Dotaz žadatele:
„Hezký den, obracím se na Vás s žádostí o poskytnutí:
1) seznamu veškerých vám dostupných materiálů, vyjádření osob, komisí, zpráv atd., atp., které byly vytvořeny k personálnímu auditu zpracovaného firmou Deloitte ohledně KÚÚK (jde zejména o "oponentní" personální audit, který byl zmiňován na jednání zastupitelstva KÚÚK 12/2020, ale i další)
2) zaslání výše uvedených materiálů, popř. jejich závěrečných zpráv elektronickou formou
3) sdělení, zda bylo za tyto materiály hrazeno, popř. v jaké výši, popř. žádám o poskytnutí smluv k těmto materiálům na základě kterých byly vytvořeny
Již na začátku roku 2020 jsem si požádal o předmětný personální audit, kdy v průběhu jednání o jeho poskytnutí vešlo najevo, že eixistují další materiály z kterých by se dala dovodit efektivnost procesů úřadu a vynakládání veřejných finančních prostředků. Proto žádám, jak výše uvedeno.“
Odpověď:
Vážený pane magistře,
na základě Vaší žádosti ze dne 25. 1. 2021 Vám poskytujeme následující dokumenty:
Požadavek 1) seznam veškerých vám dostupných materiálů, vyjádření osob, komisí, zpráv atd., atp., které byly vytvořeny k personálnímu auditu zpracovaného firmou Deloitte ohledně KÚÚK (jde zejména o "oponentní" personální audit, který byl zmiňován na jednání zastupitelstva KÚÚK 12/2020, ale i další)
Seznam dle požadavku 1):
P.č. |
Datum vzniku |
Dokument |
1. |
26. 3. 2019 |
Bod do RUK k Usnesení č. 10/64R/2021 |
2. |
27. 3. 2019 |
Usnesení Rady Ústeckého kraje č. 10/64R/2021 |
3. |
8. 4. 2019 |
Bod do RUK k Usnesení č. 15/66R/2019 |
4. |
10. 4. 2019 |
Usnesení Rady Ústeckého kraje č. 15/66R/2019 |
5. |
24. 4. 2019 |
Pozvánka na první jednání Pracovní skupiny k vyhodnocení závěrů Personálního auditu |
6. |
20. 5. 2019 |
Pracovní skupina k vyhodnocení závěrů Personálního auditu KÚÚK Zápis z 1. jednání |
7. |
20. 5. 2019 |
Finální vypořádání připomínek odborů Krajského úřadu Ústeckého kraje k Personálnímu auditu Krajského úřadu Ústeckého kraje |
8. |
26. 6. 2019 |
Pracovní skupina k vyhodnocení závěrů Personálního auditu KÚÚK Zápis z 2. jednání |
9. |
23. 9. 2019 |
Pracovní skupina k vyhodnocení závěrů Personálního auditu KÚÚK Zápis z 3. jednání |
10. |
12. 11. 2019 |
Pracovní skupina k vyhodnocení závěrů Personálního auditu KÚÚK Zápis ze 4. jednání |
11. |
28. 1. 2020 |
Pracovní skupina k vyhodnocení závěrů Personálního auditu KÚÚK Zápis z 5. jednání |
12. |
29. 1. 2020 |
Bod do RUK k Usnesení č. 053/87R/2020 |
13. |
5. 2. 2020 |
Usnesení Rady Ústeckého kraje č. 053/87R/2020 |
14. |
19. 2. 2020 |
Usnesení Rady Ústeckého kraje č. 156/88R/2020 (k tomuto usnesení nebyl předložen bod) |
15. |
15. 7. 2020 |
Bod do RUK k Usnesení č. 136/104R/2020 |
16. |
22. 7. 2020 |
Usnesení Rady Ústeckého kraje č. 136/104R/2020 |
V rámci materiálů nelze předložit „oponentní personální audit“, neboť sdělení Ing. Milana Zemaníka na jednání Zastupitelstva Ústeckého kraje dne 16. 12. 2021 vycházelo z původního záměru, který však nebyl nikdy realizován. Zpracovaný Personální audit Krajského úřadu Ústeckého kraje společností Deloitte Advisory s.r.o. byl diskutován v rámci interních postupů (viz pracovní skupina) a s ohledem na nevynakládání dalších veřejných prostředků nebylo žádné posouzení nikdy objednáno. Ing. Milan Zemaník si zřejmě v rámci svého vystoupení tuto skutečnost neuvědomil.
Požadavek 2) zaslání výše uvedených materiálů, popř. jejich závěrečných zpráv elektronickou formou
Dokumenty přikládáme přílohou dle seznamu uvedeného v bodě 1.
Požadavek 3) sdělení, zda bylo za tyto materiály hrazeno, popř. v jaké výši, popř. žádám o poskytnutí smluv k těmto materiálům, na základě kterých byly vytvořeny
Veškeré požadované informace vytvořené ke zpracovanému Personálnímu auditu Krajského úřadu Ústeckého kraje vznikly v rámci běžné činnosti povinného subjektu a nebyly na jejich pořízení vynaloženy žádné další veřejné prostředky.
(Tento e-mail je zaevidován pod č.j. KUUK/023145/2021, spis. zn. KUUK/013788/2021/2)