Dotaz žadatele:
„V souvislosti se záměrem přijetí daru umělecké
sbírky „Florsalon“ žádám o informaci:
1. Cestovní příkazy a vyúčtování pracovní cesty jednotlivých účastníků služební cesty na Tenerife (Španělsko), uskutečněné v době 7. – 11. 11. 2016 k revizi a převzetí části daru Ústeckému kraji – umělecké sbírky FLORSALON manželů ing. Petra Zemana a Evy Kunstové podle přiložené cestovní zprávy ze zahraniční služební cesty z 14. 11. 2016, včetně celkových nákladů na cestu hrazených z 16/RP020001 akce 10160000010120101001
2. Protokol sepsaný a pořízený při služební cestě z revize části sbírky, uložené na Tenerife, který měl být součástí darovací smlouvy.“
Nové
vyřízení (15. 3. 2021):
Vážený pane,
na základě rozhodnutí
Ministerstva vnitra ČR č.j. MV-157292-16/ODK-2020 ze dne 15. 2. 2021 a na
základě Vaší stížnosti na postup při vyřizování žádosti povinný subjekt znovu projednal žádost o
informace ze dne 25. 8. 2020.
Dle rozhodnutí MVČR se nyní jedná o informace týkající se
bodu č. 2 žádosti - Protokol sepsaný a
pořízený při služební cestě z revize části sbírky, uložené na Tenerife,
který měl být součástí darovací smlouvy.
K Vaší žádosti sdělujeme:
K bodu
č. 2
Povinný
subjekt znovu konstatuje, že požadovaný dokument nemá, neeviduje jej a znovu
upozorňuje na skutečnost, že požadovaný dokument byl pouhým konceptem a nikoliv
kompletní přílohou, která se měla stát součástí darovací smlouvy.
Zároveň
zasíláme rozhodnutí o částečném odmítnutí vyhovění žádosti.