Dotaz žadatele:
„Žádám o poskytnutí všech informací, dokladů a jiných dokumentů souvisejících se zadávacím řízení na výběr zhotovitele, procesu schválení nejvýhodnější nabídky, uzavření smlouvy o dílo, jejího plnění, odevzdání vč. proplacení týkající se kompletně akce „Studie terénní cyklistiky v Ústeckém kraji, aktuální stav a vývoj“ zpracovanou v období 09-12/2019 vč. navazující akce „Aktualizace studie terénní cyklistiky v Ústeckém kraji“ z prosince 2022.
Zejména se jedná o poskytnutí:
- informace, v jakém režimu
byly zakázky zadány
- všech dokladů a podkladů,
které sloužily pro poptávku a výběr zhotovitele
- kompletní zadávací dokumentaci
zakázky, resp. poptávkové dokumentace pro výběr zhotovitele apod.
- všech obdržených nabídek a
hodnocení nabídek, dále kdy byly nabídky obdrženy a jakou formou
- doklady objednatele o dalším
postupu po výběru nejvýhodnější nabídky, tedy pokud se výběr řídil směrnicí
kraje o její poskytnutí, poskytnutí dokumentů o schválení potřebnými
orgány/odbory kraje a další související dokumenty
- kompletního odevzdaného díla,
tedy studie a aktualizace studie v plném znění
- předávacího protokolu díla
(či obdobného dokumentu) potvrzeného objednatelem a dále kompletně obdrženou
fakturaci za plnění díla vč. potvrzení o úhradě s uvedením termínu úhrady
- dalších příčinně
souvisejících informací a dokumentů, které se týkají výše uvedené akce a jsou
součástí celého procesu zadání zakázky vč. výběru zhotovitele, schválení
objednatelem vč. uzavření smlouvy, plnění a odevzdání díla vč. proplacení“
Odpověď:
Viz
přílohy.