Orientační nabídka


 

Žádost

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručená povinnému subjektu dne 29.01.2025.
 

 
 

Dotaz žadatele:

dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Vás pro účely tvory diplomové práce žádám o poskytnutí následujících informací za rok 2023:

celkový počet zaměstnanců krajského úřadu

celkové osobní náklady

počet zaměstnanců Oddělení dopravní obslužnosti včetně všech zaměstnanců podílejících se na DÚK    

celkové provozní náklady budov, ve kterých sídlí krajský úřad

náklady na prodej jízdenek dle Vašeho tarifu rozděleny na prodejní kanály (aplikace, automaty, pokladny)

náklady na další aplikace pro cestující (např. udávající polohu vozidel a jiné)

typ uzavírané smlouvy s železničními a autobusovými dopravci na zajištění dopravní obslužnosti dle rizika kolísavosti tržeb (brutto/netto smlouvy)

průměrná cena za 1 km placená dopravcům zajišťující dopravní obslužnost v kraji (rozdělená na železniční a autobusové dopravce)“

 

Odpověď:


Povinný subjekt poskytuje dle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ v souladu se žádostí následující informace.

celkový počet zaměstnanců krajského úřadu: 610 (fyzický počet zaměstnanců k 31.12.2023); 608 (průměrný přepočtený počet zaměstnanců za rok 2023)

celkové osobní náklady: 484 910 787 Kč

počet zaměstnanců Oddělení dopravní obslužnosti včetně všech zaměstnanců podílejících se na DÚK: 25 zaměstnanců

celkové provozní náklady budov, ve kterých sídlí krajský úřad: 25 562 956,98 Kč

náklady na prodej jízdenek dle Vašeho tarifu rozděleny na prodejní kanály (aplikace, automaty, pokladny): náklady v roce 2023 za termocitlivý papír pro tisk jízdních dokladů činily 1 405 417,67 Kč; náklady za DÚKapku (mobilní aplikace) v roce 2023 činily 1 303 460 Kč

náklady na další aplikace pro cestující (např. udávající polohu vozidel a jiné): náklady na provoz a rozvoj SW centrálního dispečinku DÚK v roce 2023 činily 1 763 817,- Kč

typ uzavírané smlouvy s železničními a autobusovými dopravci na zajištění dopravní obslužnosti dle rizika kolísavosti tržeb (brutto/netto smlouvy): všechny uzavřené smlouvy s železničními a autobusovými dopravci na zajištění dopravní obslužnosti jsou v režimu brutto s výjimkou smlouvy o veřejných službách v přepravě cestujících veřejnou linkovou dopravou k zajištění dopravní obslužnosti na lince Teplice – Cínovec státní hranice (-Altenberg), která je v režimu netto

průměrná cena za 1 km placená dopravcům zajišťující dopravní obslužnost v kraji (rozdělená na železniční a autobusové dopravce): průměrná cena za 1 km v autobusové dopravě v roce 2023 činí 43,56 Kč, průměrná cena za 1 km v železniční dopravě v roce 2023 činí 183,82 Kč

 
Zodpovídá: Alena Bačíková
Vytvořeno / změněno: 12.2.2025 / 12.2.2025
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém