Orientační nabídka


 

Žádost

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručená povinnému subjektu dne 05.06.2025.
 

 
 

Dotaz žadatele:

„Podle výše uvedeného zákona o svobodném přístupu k informacím vás žádám jako povinný subjekt o poskytnutí těchto informací, týkajících se projektu Praga:

Dne 25. 4. 2025 uplynula dvouletá lhůta, stanovená dohodou o ukončení platnosti smlouvy o výpůjčce sbírky historických vozidel Praga a s ní souvisejících předmětů a vypořádání práv a povinností v souvislosti s jejím předčasným ukončením, do které měly být vyklizeny všechny objekty, ve kterých byla sbírka uskladněna.

1. Žádám o poskytnutí informace, zda byly objekty vyklizeny ve stanovené lhůtě. Předložte kopie všech dokladů (vč. předávacích protokolů a zápisů) vyhotovených v souvislosti s vrácením sbírky, dále přehled nákladů, vynaložených na převoz sbírky a likvidaci odpadu s vyčíslením podílu Ústeckého kraje na úhradě a vzniklé náklady připojení elektrické zabezpečovací signalizace za dobu lhůty pro vyklizení.

2. V případě, že k vyklizení ve stanovené lhůtě nedošlo, žádám o předložení kopie veškeré korespondence s půjčitelem ve věci nedodržení lhůty a jejího případného prodloužení.“


Odpověď:

Povinný subjekt poskytuje dle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ v souladu se žádostí následující informace.

Ad 1) Ve stanované lhůtě byly vyklizeny objekty v Údlicích a část objektů v Ctiborově ul. V Chomutově (6 garáží a menší hala). Žádné předávací protokoly s vrácením sbírky nebyly vyhotoveny, protože na základě dohody o ukončení smlouvy o výpůjčce byly dne 3. 5. 2023 p. Heroldové předány prostředky umožňující přístup k objektům a disponovat tak s předmětem výpůjčky.

Náklady Ústeckého kraje k dnešnímu dni vynaložených na převoz sbírky včetně zabezpečovací signalizace jsou:

Odvoz sbírky - 132 253,- Kč

Náklady na EZS 04/2023–04/2025 - 49 916,67 Kč

V příloze č. 1 posíláme protokol o předání věci nemovité – jedná se o areál Údlice.

Ad 2) V příloze č. 2 posíláme žádost o prodloužení užívání prostor o jeden rok.

DODATEK č. 1 k Dohodě o ukončení platnosti smlouvy o výpůjčce č. 19/SML2346/SoV/MAJ ze dne 10. 7. 2019 ve znění pozdějších dodatků a o vypořádání práv a povinností v souvislosti s jejím předčasným ukončením ze dne 25. 4. 2023 je zveřejněn způsobem umožňující dálkový přístup –  Úvod | Registr smluv (gov.cz) - ID záznam č. 30708908.

 

Odkazy

 
Zodpovídá: Alena Bačíková
Vytvořeno / změněno: 19.6.2025 / 19.6.2025
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém