Zúčastnilo se jí více než 600 delegátů z celého světa, mezi nimi i zástupci Ústeckého kraje. Kromě zajímavých přednášek a podnětných informací byly v rámci doprovodného programu konference uspořádány famtripy.
„Cílem famtripu do Ústeckého kraje bylo představit náš region jako zajímavou turistickou destinaci účastníkům konference, jejichž příspěvky na sociálních sítích mají velkou řadu sledovatelů. Tento způsob propagace se v posledních letech jeví jako velmi účinný s nízkými počátečními náklady a širokým rozšířením mezi potenciální návštěvníky dané lokality“, uvedl k tématu konference radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch Zdeněk Matouš.
Blogeři a vlogeři projeli Ústecký kraj, aby na své instagramové účty mohli vložit nevšední příspěvky z adrenalinových zážitků ze Sportareálu Klíny, z Autodromu Most, z Chmelařského muzea v Žatci, zámku Jezeří, Offroad safari, Litoměřic a Teplic.
Setkání blogerů a vlogerů v Ostravě.
Famtripy sklidily úspěch.
Lákadlem pro zahraniční hosty je i uhelné safari na Mostecku.