Orientační nabídka


 

Známe firmy, které získaly ocenění Spokojený zákazník 2013

001
Na krajském úřadě se již potřinácté rozdávaly ceny Spokojený zákazník 2013, které každoročně uděluje Sdružení českých spotřebitelů. Vybírá z navrhovaných podnikatelů a firem ty, kteří nabízejí nejen kvalitní služby, ale i příjemné jednání se svými zákazníky. Letos přijalo sdružení v Ústeckém kraji celkem 38 návrhů. Ocenění si odneslo 12 z nich.
Tisková zpráva ze dne 26. listopadu 2013
 

 
 

O konečných výsledcích rozhoduje odborná komise, jejímž předsedou je Radek Černý. Nad předáváním cen převzal záštitu hejtman Oldřich Bubeníček, ale při slavnostním aktu ho zastoupila radní pro kulturu a památkovou péči Jitka Sachetová. „I pro mě jako pro zákaznici je příjemné, když jednám s milou a profesionální obsluhou. I to je vlastně kultura, kultura poskytovaných služeb, které by měly být na vysoké úrovni,“ dodala radní. Ocenění podnikatelé a firmy mohou získanou značku využívat dva roky.

Kdo získal ocenění Spokojený zákazník 2013?

·         Děčínské stavby s. r. o., Děčín, stavba, rekonstrukce a zateplování rodinných, bytových a panelových domů

·         Jana Klučiarová, Litvínov, prodej bytového textilu, dekoračních látek a záclon

·         Hedera Zima s. r. o., Teplice, zpracování a prodej dřevařských výrobků na stavby

·         Petr Jiránek, Teplice, opravy elektroinstalace automobilů, satelitů a elektrických přístrojů

·         Tygas s. r. o., Lom u Mostu, vodoinstalatérství, topenářství, plynařství, kovářství a podkovářství

·         Jaroslav Radoš, Lom u Mostu, řeznictví a uzenářství – výroba a prodej masných výrobků

·         Eva Podlogarová, Duchcov, knihkupectví

·         Alena Erbenová, Duchcov, prodej dárkových předmětů a dekorací

·         Sunny plus, s. r. o., Most, relaxační studio, prodej a montáž těsnící techniky, kuchyní a nábytku

·         Petr Wejmelka, Chabařovice, truhlářství a podlahářství

·         Alexandr Šťastný, Chodouny, Motorest Doma

·         Vladimír Sobotka, Teplice, opravy silničních vozidel, prodej náhradních dílů

 

I.          Informace o ceně:

1.         Ocenění Sdružení českých spotřebitelů vyjadřuje, že firma, která ho získala, trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Předpokládá se tedy, že naplňuje nejen požadavky dané obecně závaznými platnými právními předpisy, ale dále při poskytování služeb, či při uvádění výrobků na trh, má dostatečně srozumitelně deklarovánu jakost a spolehlivost a „nadstandardně“ poskytuje své služby s odpovídající odbornou úrovní prodejce, poskytuje potřebné informace spotřebitelům, např. o zajištění odborného servisu, a podobně. Při udělení ceny bylo komisí ustavenou při SČS přihlédnuto i k tomu, jaký image firma má jak mezi spotřebiteli, tak i u místní a podnikatelské samosprávy.

2.         Cena je udělována na základě:

a)         návrhu předneseného členem SČS,
b)         návrhu předneseného zástupcem místních nebo podnikatelských samospráv.

3.         Ocenění se uděluje na dva roky. Bližší informace o metodice udělování ceny, kategoriích pro něž je vyhlašována atd. jsou vystaveny na www.konzument.cz.

II.         Regionální politika SČS:

4.         Cílem SČS je prosadit vnímání pojetí ochrany spotřebitele jako nedílné součásti regionální politiky a tedy jako součást aktivit spadajících do působnosti regionální a místní samosprávy, neboť ochrana spotřebitele by měla být pojímána jako jeden z nástrojů zvýšení úrovně hospodářské a sociální soudržnosti.  Takto zaměřenou podporou se vytváří podmínky pro koordinaci a realizaci hospodářské a sociální soudržnosti s cílem vyváženého rozvoje státu nebo územních obvodů kraje.

III.         Informace o ustavování odborných komisí pro ochranu spotřebitelů v regionech:

6.         Na základě zhodnocení stávající úrovně ochrany spotřebitele na celostátní a regionální úrovni dospělo představenstvo SČS k rozhodnutí, že by přínosem bylo posílení regionální činnosti a zejména ustavení platformy pro spolupráci zástupců regionálních a místních samospráv, orgánů státní správy (dozoru, kontrol, inspekcí) působících v regionu, zástupců podnikatelských samospráv a dalších nevládních, neziskových organizací, působících v oblasti spotřebitele ve formě odborné komise pro ochranu spotřebitele. Jejím předsedou je zástupce kraje, navržený hejtmanem.

7.         Cílem ustavení komise, v daném případě v Ústeckém kraji, je trvalé zlepšování vzájemné informovanosti partnerů, monitorování úrovně ochrany spotřebitele v kraji, vznášení podnětů, návrhů ke zlepšení služeb a úrovně ochrany spotřebitele a v neposlední řadě zviditelňování firem se zvláštním přístupem ke spotřebiteli působících v kraji. Odborná komise v Ústeckém kraji byla ustavena v roce 2001 a jejím předsedou je Radek Černý, předseda Komise pro zemědělství a venkov RÚK.  Odborná komise pro ochranu spotřebitele rovněž projednala a schválila seznam podnikatelských subjektů, kterým je Cena SČS pro rok 2013 udělena. V letošním roce byla cena udělena dvanácti podnikatelům.

Sdružení českých spotřebitelů (SČS) si klade za cíl hájit oprávněné zájmy a práva spotřebitelů na vnitřním trhu EU a ČR, přičemž zdůrazňuje preventivní stránku ochrany zájmů spotřebitelů: „Jen poučený spotřebitel se dokáže účinně hájit“. SČS působí v řadě oblastí, pokrývají odbornosti ve vztahu k bezpečnosti výrobků, standardizaci, finančních služeb aj.

Kontaktní údaje:

SČS, Budějovická 73, 140 00 Praha 4

tel. + 420 261 263 574, fax + 420 261262 268

E mail: spotrebitel@regio.cz; web - www.konzument.cz

 

Kontakt:

Mgr. Alena Tichá, oddělení mediální komunikace  

odbor kanceláře hejtmana Ústeckého kraje

Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem

Tel.:   +420 475 657 741

Mob.:+420 777 499 822

Mail:   ticha.a@kr-ustecky.cz

01
Ocenění z rukou Jitky Sachetové a Radka Černého převzala mimo jiné Jana Klučiarová z Litvínova...

01
...i Jaroslav Radoš z Lomu u Mostu.

01
Slavnostní předávání moderoval ředitel Sdružení českých spotřebitelů Libor Novák.

 
Zodpovídá: Mgr. Alena Tichá
Vytvořeno / změněno: 26.11.2013 / 26.11.2013
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém