Orientační nabídka


 

Žádost

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručená povinnému subjektu dne 19. 4. 2022.
 

Odkazy


 
 

Dotaz žadatele:

„1) Jaké kancelářské budovy jsou v majetku povinného či užívané povinným? Uveďte členění na jednotlivé roky.

2) Jaká je celková plocha, kterou užívá povinný u jednotlivých, výše uvedených budov? Uveďte členění na jednotlivé roky.

 

3) V případě, že povinný užívá pronajatou budovu, jaké jsou náklady na pronájem této budovy. Uveďte členění na jednotlivé roky.

 

4) Jaké subjekty poskytovaly povinnému pronájem u jednotlivých výše uvedených budov? Uveďte členění na jednotlivé roky.

 

5) Kolik zaměstnanců povinného v jednotlivých, výše uvedených budovách, pracuje? Uveďte členění na jednotlivé roky.

 

6) Jaké byly celkové náklady povinného za úklid u jednotlivých, výše uvedených budov? Uveďte členění na jednotlivé roky.

 

7) Jaké firmy zajišťovaly pro povinného úklid u jednotlivých, výše uvedených budov? Uveďte členění na jednotlivé roky.

 

8) Jak byly firmy zajišťující pro povinného úklid u jednotlivých, výše uvedených budov, vybrány? Uveďte členění na jednotlivé roky.“

 

 

Odpověď:

Ad 1)

Ústecký kraj, Krajský úřad Ústeckého kraje, má v majetku pět budov, užívané pro administrativní činnosti. Všechny jsou v Ústí nad Labem a pro lepší orientaci jsou označeny jako „A“, „B“, „C“, „D“ a „E“. Budovy „A – D“ byly v majetku Ústeckého kraje již před rokem 2017, budova „E“ je v majetku od roku 2019, v provozu však od roku 2021.

 

Ad 2)

Plochy budov i uklízených prostor se v jednotlivých letech neměnily a jejich celkové rozměry najdete v přiložené tabulce.

 

Ad 3)

Ústecký kraj, Krajský úřad Ústeckého kraje, má všechny budovy ve svém vlastnictví.

 

Ad 4)

Žádné subjekty neposkytovaly povinnému pronájem, budovy (viz tabulka) jsou ve vlastnictví Ústeckého kraje, Krajského úřadu Ústeckého kraje.

 

Ad 5)

Viz tabulka.

 

Ad 6)

Viz. tabulka. Dále upřesňujeme, že celkové náklady nelze přepočítat na jednotlivé budovy, neboť vždy byly účtovány jako jeden celek. Matematické rozdělení podle ploch budov by bylo nepřesné z důvodu členitosti a nepoměru úklidu jednotlivých objektů (např. zrcadla, nadsvětlíky nade dveřmi, čištění skel na recepci budovy A, množství čištěných koberců, atd.).

 

Ad 7)

Od 1.1.2009 do 30.10.2019 úklid budov zajišťovala společnost: KVALITA, družstvo služeb, Dvořákova 383/17, 370 01 České Budějovice, IČO 1349786. Od 1.11.2019 - dodnes je úklid zajištěn společností RAAMAR s.r.o., Litoměřická 582, Praha 9, 190 00, IČO 26024705.

 

Ad 8)

Obě společnosti, které zajišťovaly úklid v letech 2017 až 2021, prošly řádným otevřeným výběrovým řízením, jedná se o Družstvo služeb Kvalita v letech 2008 a 2009 a společnost RAAMAR v letech 2019 a 2021.
 
Zodpovídá: Mgr. Vojtěch Hašek
Vytvořeno / změněno: 17.5.2022 / 17.5.2022
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém