Dotaz žadatele:
„podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (dále jen „InfZ“) žádám Krajský úřad Ústeckého kraje, sídlem Velká Hradební 3118/48, 400 01 Ústí nad Labem, aby zaslal v elektronické podobě veškeré dokumenty (tzn. např. dokumenty týkající se výběrového řízení - dokumenty vyhlašující výběrové řízení, životopisy uchazečů, počet uchazečů, všechna usnesení komise pro výběrové řízení učiněné ve výběrovém řízení, jmenovací - pověřovací listinu, atp.), který se týkají výběrového řízení na ředitele/ředitelku Základní školy profesora Zdeňka Matějčka, Most, Zdeňka Štěpánka 340, příspěvková organizace.“
Odpověď:
V příloze Vám zasíláme dostupné dokumenty:
- vyhlášení výběrového řízení
- jmenovací list konkursní komise
- zápis z 1. jednání konkursní komise
- zápis z konkursu
Životopisy se všemi doklady byly po skončení konkursu vráceny uchazečům. Jedná se o důvěrné informace, které nemohou být poskytnuty třetím stranám.