Orientační nabídka


 

Žádost

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručená povinnému subjektu dne 25.11.2024.
 

 
 

Dotaz žadatele:

„Ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. , o svobodném přístupu k informacím Vás žádám o zpřístupnění následujících informací ke spisu: Spisová značka KUUK/091 999/2021 o veřejné sbírce pořádané městem Kryry.

1.    Protokoly o kontrole

2.    V případě, že bylo vedeno správní řízení, tak výsledek tohoto řízení

3.    Informace o ukončení veřejné sbírka

4.    Informace o výsadbě dřevin dle katastrálních parcel v rámci postiženého území živelnou pohromou dne 24.6.2021“

 

Odpověď:


Povinný subjekt poskytuje dle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ v souladu se žádostí následující informace.

1. Protokoly o kontrole

Veřejná sbírka je konána ode dne 24. června 2021 a krajský úřad provedl kontrolu vyúčtování veřejné sbírky za III. období. V příloze posílám následující podklady:

·    Protokol o kontrole sp. zn. KUUK/091999/2021/93, č. j. KUUK/095030/2022/MV, ze dne 20. června 2022, kdy byla zahájena mimořádná kontrola za období ode dne 24. června 2021 do dne 30. listopadu 2021.

·   Dodatek č. 1 k protokolu z kontroly sp. zn. KUUK/091999/2021/99, č. j. KUUK/124915/2022/MV, ze dne 18. srpna 2022.

· Protokol o kontrole za II. období konání veřejné sbírky, sp. zn. KUUK/091999/2021/117, č. j. KUUK/019124/2024/MV, ze dne 30. ledna 2024, kdy bylo kontrolováno období ode dne 1. prosince 2021 do dne 31. prosince 2022.

· Protokol o kontrole za III. období konání veřejné sbírky, sp. zn. KUUK/091999/2021/133, č. j. KUUK/137167/2024/MV, ze dne 25. září 2024, kdy bylo kontrolováno období ode dne 1. ledna 2023 do dne 31. prosince 2023.

 

2. V případě, že bylo vedeno správní řízení, tak výsledek tohoto řízení

Právnická osoba v rámci konání veřejné sbírky byla uznána vinnou za spáchání níže uvedených přestupků a krajský úřad v příloze poskytuje pravomocný příkaz sp. zn. KUUK/091999/2021/137, č. j. KUUK/149177/2024/MV, ze dne 16. října 2024:

·   došlo k porušení ustanovení podle ustanovení § 25a odst. 1 písm. a) zákona o veřejných sbírkách tím, že konal sbírku bez oznámení podle ustanovení § 4 odst. 1 téhož zákona, když zahájil veřejnou sbírku dne 25. června 2021, ačkoli veřejná sbírka byla oznámena až dne 8. července 2021,

·    podle ustanovení § 25a odst. 1 písm. c) zákona o veřejných sbírkách tím, že zahájil konání sbírky v rozporu s ustanovením § 7 zákona o veřejných sbírkách, když zahájil konání veřejné sbírky přede dnem uvedeným v oznámení o konání veřejné sbírky, tj. zahájil konání veřejné sbírky dne 8. července 2021, ačkoli veřejná sbírka mohla být zahájena v souladu s ustanovením § 7 zákona o veřejných sbírkách, nejdříve dne 9. července 2021 (den následující po dni doručení osvědčení),

·   podle ustanovení § 25a odst. 1 písm. t) zákona o veřejných sbírkách tím, že nezřídil v souladu s ustanovením § 23 odst. 1 zákona o veřejných sbírkách zvláštní bankovní účet, na který by byl převeden hrubý výtěžek sbírky a který by sloužil pouze pro získání finančních prostředků v rámci konané veřejné sbírky, tedy vybíral finanční prostředky na svůj běžný bankovní účet ode dne 25. června 2021 do dne 1. září 2021 včetně.

 

3. Informace o ukončení veřejné sbírky

V rámci konání veřejné sbírky, která byla konána na dobu určitou do dne 31. prosince 2022, krajský úřad na základě žádosti právnické osoby prodloužil čerpání získaných finančních prostředků do dne 8. července 2024. Právnická osoba opětovně dne 20. května 2024 požádala o prodloužení lhůty na čerpání těchto prostředků, a to do dne 8. července 2025, kdy krajský úřad následně právnické osobě zaslal písemnosti „Informace k žádosti o prodloužení lhůty na čerpání finančních prostředků“.

Krajský úřad Vám v příloze zasílá následující písemnosti:

·         oznámení právnické osoby o prodloužení veřejné sbírky za účelem: „Podpora místní části Stebno města Kryry poničené živelnou pohromou na obnovu majetku státu, města a ostatních osob“ ze dne 12. září 2022, doručené na krajský úřad dne 12. září 2022,

·         písemnost zaslanou z krajského úřadu „Prodloužení lhůty na čerpání finančních prostředků“ sp. zn. KUUK/091999/2021/107, č. j. KUUK/145291/2022/MV, ze dne 30. září 2022, kdy čerpání finančních prostředků bylo prodlouženo do dne 8. července 2024,

·         žádost právnické osoby o prodloužení veřejné sbírky za účelem: „Podpora místní části Stebno města Kryry poničené živelnou pohromou na obnovu majetku státu, města a ostatních osob“ ze dne 20. května 2024, doručené na krajský úřad dne 21. května 2024,

·         písemnost zaslanou z krajského úřadu „Informace k žádosti o prodloužení lhůty na čerpání finančních prostředků“ sp. zn. KUUK/091999/2021/126, č. j. KUUK/086295/2024/MV, ze dne 10. června 2024,

·         písemnost zaslanou z krajského úřadu „Informace k žádosti o prodloužení lhůty na čerpání finančních prostředků“ sp. zn. KUUK/091999/2021/135, č. j. KUUK/144160/2024/MV, ze dne  9. října 2024, kdy čerpání finančních prostředků bylo prodlouženo do dne 28. února 2025.

 

4. Informace o výsadbě dřevin dle katastrálních parcel v rámci postiženého území živelnou pohromou dne 24.6.2021

Krajský úřad na základě zahájení kontroly vyúčtování veřejné sbírky za III. období jejího konání požadoval po právnické osobě doplnění předložených podkladů.

 

Na základě uvedené skutečnosti Vám v příloze zasíláme následující písemnosti:

·         krajský úřad zaslal právnické osobě písemnost Oznámení o zahájení kontroly, sp. zn. KUUK/091999/2021/122, č. j. KUUK/061395/2024/MV, ze dne 13. května 2024, ve které mj. požadoval i doplnění informací k předloženým fakturám, které právnická osoba uplatnila v rámci vyúčtování veřejné sbírky za III. období jejího konání (viz přiložená tabulka předložených faktur, ve které jsou mj. uplatněny náklady na výsadbu sazenic, oplocení a regeneraci zeleně, kdy bylo požadováno doplnění i parcelního čísla a uvedení majitele parcel),

·         písemnost právnické osoby ze dne 23. května 2024, doručené na krajský úřad dne 23. května 2024, ve které právnická osoba mj. uvedla požadované informace ze strany krajského úřadu, tj. parcelní čísla a majitele parcel, kde došlo k výsadbě zeleně a následně jejího oplocení či regeneraci.

 

Vzhledem k opakovaným nákladům na výsadbu zeleně a její následné oplocení, včetně regenerace, krajský úřad k předloženému vyúčtování veřejné sbírky za III. období požadoval od právnické osoby upřesnění, kde k výsadbě došlo, tj. k uvedení parcelních čísel a majitele parcel (viz přiložená tabulka zaslaná právnickou osobou).

 
Zodpovídá: Alena Bačíková
Vytvořeno / změněno: 16.12.2024 / 16.12.2024
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém