Dotaz žadatele:
„Žádám o zpřístupnění informací na základě usnesení z 18. jednání ZM Kryry konané dne 29. 1. 2025. ZM ukládá starostovi města, dalšímu jednání s Ústeckým kraje o možnostech využití prostředků sbírky dle § 1 odstavec 1 zákona o veřejných sbírkách a o změně některých zákonů a dále § 24 odstavec 3 téhož zákona.
1. V případě, že byla na základě výše citovaného usnesení vedena písemná komunikace pana starost s KÚ a v případě, že bylo odpovězeno KÚ městu Kryry, žádám o zpřístupnění této komunikace.
2. Žádám o zpřístupnění faktur firmy KHL-EKO, a.s., Červený Hrádek 10, 431 11 Jirkov.“
Odpověď:
Povinný subjekt poskytuje dle § 14 odst. 5 písm. d)
InfZ v souladu se žádostí v příloze požadované dokumenty:
- písemnost
č. j. 1480/2021/Kryry/Běl zaslanou Městem Kryry, ze dne 7. února 2025, doručenu
na krajský úřad téhož dne ve věci „Žádost o stanovisko o použití čistého
výtěžku sbírky podle § 24 odst. 3 zákona č. 117/2001 Sb., o veřejných
sbírkách“,
- písemnost
krajského úřadu sp. zn. KUUK/091999/2021/145, č. j. KUUK/027250/2025/MV, ze dne
17. února 2025 „Odpověď na žádost o stanovisko k použití finančních
prostředků“,
- Faktury
od dodavatele KHL-EKO, a.s., sídlem Červený Hrádek 10, 431 11 Jirkov, IČO 261
60 277:
- č.
faktury 202200012, ze dne 31. ledna 2022 na celkovou částku ve výši
770 965,42 Kč,
- č.
faktury 202200076, ze dne 30. dubna 2022 na celkovou částku ve výši
1 245 740,07 Kč,
- č.
faktury 202200114, ze dne 29. července 2022 na celkovou částku ve výši
17 678,10 Kč.